‎تجمع مالباختگان پرونده كلاهبرداری چهارهزار میلیاردی ‎

‎سه شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۲- IranSOS- مالباختگان پرونده كلاهبرداری چهارهزار میلیاردی در مقابل وزارت جهاد كشاورزی تجمع ‎کردند. مالباختگان با شعارهایی نظیر مرگ بر مفسد اقتصادی، مرگ بر دست‌های پشت پرده خواستار بازستاندن مال از دست رفته خود از چنگال این به اصطلاح کارآفرین نمونه شدند. چندی پیش اخباری مبنی بر کلاهبرداری ۴ هزار میلیارد تومانی از سوی شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان با مدیریت دکتر ا. ش. کارآفرین نمونه سال منتشر شدکه امروز جمعی از این مالباختگان در مقابل ساختمان وزارت جهادکشاورزی تجمع کرده و خواستار تعیین تکلیف اموال خود شدند.

به گزارش ایلنا، مالباختگان با شعارهایی نظیر مرگ بر مفسد اقتصادی، مرگ بر دست‌های پشت پرده  خواستار بازستاندن مال از دست رفته خود از چنگال این به اصطلاح کارآفرین نمونه شدند.
‎در این رابطه یكی از مالباختگان به خبرنگار ایلنا گفت: مدت شش ماه است این پرونده در دادگا‌های کرج، ملارد، تهران سرگردان است و حتی تا کنون هیچ دادستان و یا قاضی مسئول رسیدگی به این کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی تومانی نشده است.


‎روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص این كلاهبرداری و تجمع مالباختگان به  خبرنگار ایلنا گفت: مجوز شرکت‌ها از سوی جهاد کشاورزی استان‌ صادر می‌شود و وزارت جهادکشاورزی در این مورد ذینفع نیست کما اینکه خود وزارتخانه جز شاکیان این شخص به حساب می‌آید زیرا از مجوزی که در اختیار وی قرار گرفته سوءاستفاده کرده است.


‎وی در پاسخ به این سئوال که آیا وزارتخانه نظارتی بر فعالیت اشخاص ندارد گفت: مطمئنا امکان این‌که نظارت تک به تک انجام شود وجود ندارد.ضمن آنكه در پی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارتخانه فعالیت وی در همین مرحله نیز متوقف شده است.
‎سارولر ادامه داد: بر اساس آخرین اخبار مندرج پرونده در سیکل قضایی در حال پیگیری است همچنین در این‌باره اداره کل حقوقی وزارتخانه می‌تواند اطلاعات تکمیلی را در اختیار قرار دهد.


‎وی با اشاره به اینکه تعدادی از نمایندگان مالباختگان در حال صحبت با ارتباط مردمی و رسیدگی به شکایات هستند افزود: بنده در مورد اینکه چه مسائلی مطرح شده است و این جلسه چه خروجی داشته است اطلاعی ندارم.
‎گفتنی است تماس‌های خبرنگار ایلنا با اداره کل حقوقی وزارتخانه تا کنون بی‌نتیجه مانده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال