‎سعید رضوی فقیه دستگیر شد

‎پنج شنبه٬ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ – سعید رضوی فقیه عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در هشتگرد دستگیر شده است. به گزارش ایرنا ،حکم دستگیری سعید رضوی فقیه عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت روز چهارشنبه توسط دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب همدان به دلیل سخنرانی در جمع اصلاح طلبان همدان صادر شده بود. دلیل بازداشت این فعال سیاسی ˈسخنان ساختار شکنانهˈ در این جلسه اعلام شده بود.
‎روز سه شنبه گذشته گروهی در همدان با اجتماع در میدان امامزاده عبدالله ضمن محکوم کردن سخنان رضوی فقیه خواستار برخورد قضایی با وی شدند.

همچنین نوری همدانی از مراجع تقلید روز دوشنبه در دیدار با روحانیون و طلاب همدانی مقیم قم ضمن انتقاد از سخنرانی سعید رضوی فقیه خواستار برخورد مسوولان با او شد.
‎طلاب حوزه علمیه شهرستان تویسرکان نیز در واکنش به این سخنرانی روز سه شنبه گذشته با تجمع اعتراض آمیز خواستار برخورد با مسببان برگزاری این نشست شدند.
‎پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: سعید رضوی فقیه روز پنج شنبه در راستای اجرای حکم محکومیت سابق خود بازداشت شد.نامبرده پیشتر از سوی دادسرای شهید مقدس به اتهام ارتکاب جرائم امنیتی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود و نهایتا پس از ارجاع پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی تهران نامبرده پس از محاکمه به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود، که حکم صادره نیز در دادگاه تجدیدنظر استان تهران تایید و قطعی گردیده است.
این گزارش حاکسیت نامبرده جهت اجرای حکم محکومیت یاد شده بامداد روز جاری دستگیر و جهت اجرای حکم به زندان معرفی شد. همچنین با توجه به ارتکاب جرایم جدید از سوی نامبرده در شهرستان همدان دادستان آن شهرستان با اعطای نیابت قضایی به دادستانی تهران خواستار انجام تحقیقات از وی گردیده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال