‎۱۸۰ کارگر شهرداری هویزه دو ماه حقوق نگرفته‌اند

‎سه شنبه ۲۰٬ اسفند ۱۳۹۲ -IranSOS- نماینده کارگران شهرداری هویزه از تعویق دو ماه حقوق و پرداخت نشدن سایر مطالبات حقوقی پایان سال ۱۸۰ کارگر شهرداری هویزه خبر داد. «نبی نیسی» در این باره به ایلنا گفت: در آستانه شروع سال جدید هنوز مطالبات مزدی دی، بهمن و حق عیدی پایان سال کارگران فضای سبز، خدماتی و موتوری شهرداری هویزه پرداخت نشده است.

او سوابق کاری اکثر کارگران شهرداری هویزه را حدود ۱۵ سال ذکر کرد و درباره نوع کار این کارگران شهرداری توضیح داد که از مجموع ۱۸۰ کارگر، حدود ۱۰ نفر راننده و مابقی کارگران فضای سبز و خدماتی هستند.
‎این کارگر افزود: کارگران این شرکت علاوه بر آنکه دو ماه مزد دریافت نکرده‌اند، از فقدان امنیت شغلی به دلیل نوع قرارداد کاری و همچنین دستمزد ناکافی ابراز نارضایتی می‌کنند.
‎به گفته این کارگر، هر ماه حقوق کارگران خدمات و فضای سبز شهرداری هویزه با تاخیر پرداخت می‌شود که این رویه مشکلات زیادی را در تامین معاش کارگران بوجود آورده است.
‎تاخیر پرداخت حقوق بدلیل کمبود منایع مالی است
‎در این رابطه، «نادر نیسی» مسئول روابط عمومی شهرداری هویزه ضمن تایید تعویق حقوق کارگران خدماتی و فضای سبز، مشکلات مالی شهرداری هویزه را عامل اصلی تاخیر در پرداخت حقوق کارگران دانست.
‎او با بیان اینکه در آمد ناچیز شهرداری هویزه کفاف پرداخت به موقع حقوق کارگرانش را نمی دهد، افزود: شهرداری هویزه در تلاش است تا با تامین منابع مالی سایر مطالبات کارگران را پیش از آغاز سال جدید پرداخت کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال