‎نهضت ملی شدن نفت

‎دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲- IranSOS- فرح نوتاش – قدرت زنان: نهضت ملی شدن نفت (مبارزه ضد استعماری ) مردم ایران به رهبری دکتر محمد مصدق نخست وزیر ایران نه تنها در ۲۹ اسفند ۱۳۲۹ به پیروزی انجامید بلکه تبدیل به جشن ملی ایرانیان شد. هم اکنون در اسفند ۱۳۹۲ بعد از ۶۳ سا ل ما شاهد بزرگداشت آن مبارزه و پیروزیش توسط ایرانیان در سراسر جهان هستیم و شاخص آن همراهی و همدلی توأم با احترام  جهانیان به این مبارزه مردمی و بزرگداشت آن است. ۵۰ سال سلطه ای که با امضاء قرارداد دارسی توسط در بار قاجار با امپریالیسم بریتانیا در سال ۱۲۸۰ بسته شد و در ۱۳۱۲ تمدید شد .

امپریالیسمی که از آن پس سلطه به حیطه سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی در ایران را عملا به ایرانیان تحمیل کرد.  
‎جنگ جهانی اول بین ۱۲۹۴ – شمسی تا ۱۲۹۸( ۱۹۱۴تا ۱۹۱۸ میلادی) هم زمان است با  سلطه انگلیس بر ایرا ن. تاراج نفت کمترین زیانی بود که امپریالیسم انگلیس به ایران تحمیل کرد.
‎ایجاد قحط سالی عمدی در زمان جنگ جهانی اول و پر کردن گندم و دیگر مایحتاج مرم ایران در
‎انبارها و دادن گرسنگی عمدی به مردم ایران و مرگ  ده میلیون از هجده میلیون سکنه ایران دردی است که هر ایرانی باید با یاد و آگاهی از آن تا به ابد نفرت به امپریالیسم بریتانیا را چون اتش زدن کتابخانه ها ی ایران ۱۴۰۰ سال پیش ، نه تنها به نسلها بگوید بلکه در  براندازی این  امپریا لیسم از جان و دل در خون خواهی ۱۰ میلیون ایرانی که از گرسنگی ریشه درختا ن را می جوید ند و  بر خیابان های ایران چون حیوانات چهار دست و پا می خزیدند و پیاده روها از نعش آن هایی که دیگر شبیه انسان نبودند  انباشته بود و همگی پوستی بودند بر استخوان .
‎مظلوم انه ترین قتل عامی که تاریخ نه دیده و نه ثبت کرده است. بزرگترین کشتار در ایران بوده است. نوامبر هر سال روز بزرگداشت ۱۰ میلیون کشته شده در جنگ جهانی اول است.
‎از شما می پرسم … روز بزرگداشت ۱۰ میلیون کشته ایرانی که بیش از نیمی از جمعیت ۱۸ میلیونی ایران بود… کی است؟
‎نام و شماره اجداد ما که مظلومانه استخوان چهره بر زمین نهادند و مچاله از درد گرسنگی … بی حامی و بی تشریفات مظلومانه در پیاده روها جان سپردند  . هرگز در تاریخ استعمار گران جهان نامی و نشانی از آنان ضبط نشد…یاد بودشان  کی است؟ درآپارتید استعمارگران امپریالیست ما حتا در عظیم ترین  فوج هم یک نفر حساب نمی شویم ! که تعداد قربانیانمان در هیچ کجا نیامده است!
‎دکتر محمد مصدق با حمایت  جانانه توده عظیم مردم واعتصاب کارگران شرکت نفت ایران توانست انگلیسی ها را از در براند . ولی آیا آن ها براستی رفتند؟
‎آنها که در هر شاخه وابسته گان خود را دارند اگر یک شاخه قطع شود باکی ندارند فعالیت خود را در شاخه های دیگر ادامه می دهند.
‎۱۶۵۰ میلادی پادشاهی بریتانیا همراه با آغاز فعالیت کمپانی هند شرقی و انگلیس  اولین اقدامات برای سلطه در ایران از طریق سلطه بر مذهب شیعه را آغاز کرده است. آوردن تقلید و مقلد به شیعه و هرمی کردن مذهب شیعه صرفا برای سلطه پذیر کردن ایران و ایرانی صورت گرفته است.
‎تمامی آیت اله ها و حجت الاسلام ها در یک شبکه کاملا اورگانیزه شده به مافیای مخوف فراماسیون انگلیس پیوسته اند. انگلیس ها  از همان اول با ترور، توسط دستور بگیرهای خود، هر کار خواسته اند  در ایران کرده است. زندان های ایران که چون سلاخ خانه ها  مدام در حال کشتار روشنفکران ایرانی هستند کاملا زیر سلطه عوامل درجه یک انگلیس هستند .از لاجوردی تا لاریجانی
‎دو نخست وزیر ایرانی رزمارا و منصور توسط  فداییان اسلام ترور شدند . نواب صفوی عامل ترور وابسته به فداییان اسلام . بخش ایرانی اخوان المسلمین .
‎ تآسیس ۱۹۲۸ توسط انگلیس در قاهره ، و دواندن ریشه در کل ممالک اسلامی.
‎هم اکنون تصویر بسیار بزرگ و تمام قد نواب صفوی در خیابان آزادی در ایستگاهی که به نام او کرده اند بر دیوار خیابان نقاشی شده است. ترور در سطح تغییر سیاست کشور توسط انگلیس در ایران اعمال شده و می شود. ما بطور کامل هم اکنون توسط رژیم ملایان تحت سلطه پنهان و کامل  امپریالیسم بریتانیا هستیم.  و جان و مال مان تحت سلطه.
‎مصدق آمریکا را رژیمی آزادی خواه می پنداشت . ولی آمریکا شاه را به مصدق ترجیح داد.
‎پس داستان به همانگونه که می دانید ، سرکوب نهضت در  ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ ، احمد آباد نشین شدن مصدق و سلطه آمریکا بر آیران ۱۳۳۲-۱۳۵۷ انجامید تا که  دوباره ارباب انگلیسی بعد از ۲۵ سال در سال ۱۳۵۷ برگشت.
‎حال وظیفه انسانی هر ایرانی در سراسر جهان… مبارزه با این دو امپریالیست خون خوار و نوکرانشان از ملا تا لباس شخصی  در انتقام به قرن ها  تاراج و کشتار ایرانیان و دگر ملل است.
‎کشتار از نوع جدید ،عقب کشیدن  ساعت و عقب نگه داشتن ملل  برای لذت بردن از ادامه استیلا بر جهان در اشاعه و ترویج جنبش های مذهبی با دکترین هنری کوربن ، که هم اکنون خیابانی نزدیک تالار رودکی به نام اوست از برنامه های جدی سیاست خارجی آمریکا و انگلیس است.
‎ بهار عربی اشاعه از طریق  فیس بوک (سیا) برنامه این دو هیولا برای عقب بردن اعراب بود. ۸۲ کشور با فعالیت عربستان سعودی آلوده به جنبش های اسلامی شده اند. فریاد ۵٫۵  میلیون کودک بی پناه سوریه ، این نسل محکوم به بردگی جنسی ، جهان رو به افول را، می لرزاند .
‎هموطن وقت بر خواستن است.. و وقت بر خواستن است.بیایید جنبش ضد استعمار جهان را عهده دار شویم. آینده فقط با آفتاب این جنبش روشن خواهد شد. والا ماییم و ظلمات بی پایان.
 http://women-power.farah-notash.co  

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال