حکم اعدام ریحانه جبّاری را بی درنگ متوقف کنید!!

‎‎سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳-IranSOS- از سوی کمیته بین المللی نجات ایرانیان نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه رژیم ایران٬ بمنظور توقف حکم اعدام ریحانه جبّاری منتشر گردید‫.‬ متن این نامه سرگشاده بدین شرح است:

از: كميته بين المللي نجات ايرانيان

به: رياست قوه قضاييه٬
موضوع: توقف فوری اعدام ریحانه جبّاری
در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که باردیگر حکم اعدام انسانی از سوی شما تایید گردیده. این بار شما بعنوان رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران٬ حکم اعدام زن جوانی بنام ریحانه جباری را مورد تایید قرار داده اید . پرونده نیز برای اجرای حکم به شعبه اجرای احکام قوه قضاییه ارسال شده است. 

با توجه به ادله ارایه داده شده از سوی  متهمه و وکیل وی٬ متهمه در دفاع از شرافت و ناموس خود در مقابل مردی که قصد برقراری ارتباط جنسی با وی را داشته اقدام به قتل ناخواسته  نموده.
همچنین میبایستی که به این موضوع توجه نمایید که مقتول از کارمندان سابق وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بوده و این موضوع بررسی پرونده را تحت تاثیر قرار داده و این امر از دید افکار عمومی نیز مخفی نمانده است.
با توجه به اظهارات متهمه و وکیل وی٬ بخشی از اعترافات و اظهارات متهمه خانم ریحانه جبّاری  در مراحل بازجویی و بازپرسی عامدتن از پرونده حذف گردیده. همچنین به مدارک ارایه داده شده نیز توجه ای نشده است.
تحقیق جامع در این موارد و دیگر موارد مطروحه از سوی متهمه و وکیل وی میتواند در بررسی مجدد پرونده موثر واقع گردد.
اینک که این زن جوان در استانه اعدام قرار دارد٬ بنام انسانیت ٬عدالت و حقوق بشر٬ مصرانه از شما بعنوان ریاست قوه قضاییه میخواهیم بی درنگ حکم اعدام خانم ریحانه جبّاری را متوقف و بررسی دوباره ودقیق پرونده وی را در دستور کار قرار دهید.

کمیته بین المللی نجات ایرانیان
IranSOS

۲۵ مارس ۲۰۱۴
۵ فروردین ماه ۱۳۹۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال