‎اعتصاب غذای خشک بهنام شیخی و وخامت جسمی وی

‎یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ -IranSOS- بهنام شیخی فعال مدنی آذربایجانی روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه و در اولین تماس تلفنی اش با خانواده , اعلام نمود که در بند ۲۰۹ زندان اوین از ۴ روز قبل و در اعتراض به بلاتکلیفی خود دست به اعتصاب غذای خشک زده است . به گزارش هرانا، این فعال آذربایجانی که از روز سه شنبه ۱۴ اسفند سال گذشته و در ارتباط با برگزاری مراسم روز جهانی زبان مادری در تهران بازداشت گردیده است , اشاره نموده که از ابتدای دستگیری اش نیز به مدت ۱۱ روزاعتصاب غذا نموده که سرانجام پس از قول مسئولین قضایی پرونده نسبت به صدور قرار وثیقه اعتصاب غذای خود را شکسته است.

گفتنی است ۴ بازداشتی دیگر که در ارتباط  با این موضوع در بازداشتگاه اوین به سر می برند  ؛ آقایان ” اکبر آزاد , علیرضا فرشی , حمید منافی و محمود اجاقلو ” هستند که در این بین  ”حمید منافی” از چند روز پیش و به علت درد شدید در قفسه سینه به بهداری زندان اوین منتقل شده است .
لازم به ذکر است که پیش تر “منصور فتحی و رستم کاظم پور ” دو فعال دستگیر شده دیگر , دراین پرونده  پس از سپری نمودن بیش از یک ماه بازداشت و به قرار وثیقه های ۵۰۰ میلیون و ۱ میلیارد ریالی آزاد شده اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال