‎سه زندانی متهم به تجاوز به عنف در ملائ عام اعدام شدند

یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – سه زندانی متهم به “تجاوز به عنف” سحرگاه امروز در ۳ نقطه شهر کرج اعدام شدند. دادستان کرج در حاشیه مراسم اعدام این ۳ زندانی به خبرنگار ما گفت: با شکایت های متعدد ، این افراد با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و بازداشت شدند و در اعترافات خود به ۱۴ نوبت مشارکت در سرقت، ۲ بار آدم ربایی و ۲ مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند.

فرهادی افزود : این ۳ مجرم سال گذشته به زور وارد خانه ای در مهدی شهر چهارباغ شده و با سوء استفاده از غفلت مرد خانواده که در آن موقع به دلیل مصرف مواد مخدر نشئه بوده به همسر او تجاوز کرده بودند.

وی گفت: مجرمان در اقدامی دیگر ۲ دختر دانشجو را از اطراف ایستگاه متروی کرج ربوده و پس از انتقال به حاشیه شهر به آنان تجاوز کرده بودند.
‎دادستان کرج افزود : شکایت شاکیان این ۳ نفر در دادگاه عمومی و انقلاب کرج بررسی شد و سرانجام متهمان با تلاش پلیس آگاهی استان البرز ، شناسایی و بازداشت شدند و سرانجام به جرم خود اعتراف کردند.

وی گفت : مجرمان با حکم دادگاه سحرگاه امروز در سه نقطه میدان طالقانی کرج ، شهرستان فردیس و محمد شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال