‎عفو ۲ محکوم در پای چوبه دار

‎پنجشنبه ۰۱خرداد ۱۳۹۳ -IranSOS- دو محکوم به اعدام در پای چوبه دار مورد بخشش خانواده‌های مقتول واقع شدند. به گزارش واحد مرکزی خبر، دادستان انقلاب اسلامی تنکابن گفت: اجرای حکم قصاص قاتل با رضایت خانواده مقتول ۴۳ ساله همراه شد. حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با بیان اینکه قاتل زمان ارتکاب جرم ۱۷ ساله بود افزود:‌ پرونده قتل با سلاح شکاری در منطقه سلیمان‌آباد پس از ۶ سال صبح دیروز هنگام اجرا به عفو متهم انجامید.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان خوی نیز با بیان اینکه یک نفر محکوم به اعدام سحرگاه دیروز هنگام اجرای حکم مورد عفو اولیای دم قرار گرفت گفت: این متهم ۱۱ سال قبل در اثر اختلاف خانوادگی، با سلاح گرم مقتول را به قتل رسانده و متواری شده بود که در سال ۸۹ دستگیر شد.

‎حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده افزود: در سال ۹۲ بعد از رسیدگی به پرونده این متهم وی در دادگاه بدوی به قصاص محکوم و این حکم به تایید قوه قضائیه نیز رسید. وی گفت: با تلاش افراد خیر و مقامات قضایی شهرستان خوی اولیای دم در حین اجرای حکم و در پای چوبه دار به احترام اهل بیت، پیامبر خدا و ماه رجب این قاتل را عفو کردند و زندگی دوباره‌ای به او بخشیدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال