‎محکومیت ۴ نفر در کرمان به اعدام

‎۴ شهریور ۱۳۹۲ – فارس – بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: چهار نفر از اعضای باند وحشت در کرمان به اعدام محکوم شده‌اند. یدالله سپهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اعضای باند وحشت در کرمان هشت نفر بودند که چهار نفر از آنها به دلیل ارتکاب تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان کرمان به اعدام محکوم شده‌اند و در پی اعتراض متهمان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال می‌شود.

وی افزود: اعضای این باند هشت نفر بوده‌اند که از مجموع اعضای هشت نفره این باند، چهار نفر اصلی بوده‌اند و در تمام جرائم حضور داشته و چهار نفر دیگر فرعی هستند که در جرائم این باند در یک تا سه جرم شرکت داشته‌اند.
‎سپهری در ارتباط با جرائم این باند ابراز داشت: چندین فقره آدم‌ربایی، ایراد ضرب و جرح و سرقت با سلاح سرد از جمله جرائم این باند بوده که رسیدگی به این موضوعات در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در مرحله نهایی و صدور کیفرخواست است.
‎بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه این باند حدود یک‌سال در کرمان فعالیت داشته و توسط پلیس آگاهی متلاشی شده است، خاطر نشان کرد: قدرت‌نمایی و خشونت حداکثری، اصل و محور کار اعضای باند مخوف وحشت بوده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال