‎عفو محکوم به اعدام در عنبرآباد پس از گذشت ۱۰ سال

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰۱۴-۰۵-۲۹ -IranSOS- امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: با همت مسئولان محلی و ریش‌سفیدان این شهرستان در روز عید مبعث اولیای دم با گذشت از خون فرزند خود، قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند. به گزارش فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان خیرات و برکات گذشت و بخشش در همه ابعاد زندگی در حق همنوعان اظهار داشت: گذشت و بخشش خواهر و بردار دینی مورد تاکید دین اسلام و ائمه معصومین (ع) است.

وی بیان کرد: در پی رایزنی‌های صورت گرفته توسط مسئولان محلی و ریش‌سفیدان با گذشت حدود ۱۰ سال خانواده یک مقتول در این شهرستان در روز عید مبعث از خون فرزند خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.
‎امام جمعه شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: حدود ۱۰ سال پیش در یک نزاع در بحث کشاورزی در شهرستان عنبرآباد جوانی که تازه تشکیل خانواده داده بود به قتل رسید در این نزاع قاتل که متأهل و دارای سه فرزند است به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شده بود که با لطف خداوند، تلاش مسئولان و گذشت خانواده مقتول به زندگی دوباره بازگشت.
‎دشت‌آبادی با تقدیر و تشکر از خانواده مرحوم مشایخی که با صبوری و با تکیه بر وعده‌های خداوند متعال در باب ایثار و از خودگذشتگی، فداکاری کردند، افزود: اینکه یک خانواده داغدار از خون فرزند خود گذشتند باید درس عبرتی باشد برای  همه افراد که در زمان عصبانیت خود را کنترل کنند تا اینکه دچار گرفتاری و افتادن پشت میله‌های زندان نشوند.
‎این مقام مسئول رهایی این جوان را با سه فرزند از پای چوبه دار مرهون الطاف الهی، گذشت خانواده مقتول و در کنار آنها تلاش و پیگیری مسئولان دانست و از همه کسانی که موجبات این کار خیر و خداپسندانه را در روز مبعث پیامبر مهربانی‌ها فراهم کردند، تشکر کرد.

‪ ‬

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال