‎متهم به قتل در زندان ورامین به اعدام محکوم شد

سه شنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – یک زندانی که متهم است در زندان یکی از هم بندی‌هایش را با طراحی نقشه پیچیده‌ای به قتل رسانده است با حکم دادگاه به قصاص (اعدام) محکوم شد. به گزارش خراسان، این مرد ۲۷ ساله که محمد نام دارد متهم است ۱۵ اسفند ۹۰ با طراحی یک توطئه هم بندی‌اش قاسم را با وارد کردن ضربات مرگبار میله آهنی در یکی از بندهای زندان ورامین به قتل رساند.

هرچند او این اتهام را انکار می‌کرد اما چند نفر از زندانیان شهادت دادند که او به خاطر درگیری قبلی‌اش با قاسم برای کشتن وی نقشه کشیده بود.
‎یکی از شاهدان این قتل در این باره گفت: محمد یک درگیری ساختگی در زندان راه انداخت و در این بین با یک میله آهنی چند ضربه به سر قاسم زد و او را کشت. سپس جسدش را روی تختش برد و ۳ روز اجازه نداد کسی زندانبان‌ها را از این موضوع مطلع کند.
‎با روشن شدن زوایای پنهان این جنایت پرونده با صدور قرارمجرمیت و کیفرخواست به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه محمد دست داشتن در این جنایت را انکار کرد و گفت نقشی در مرگ قاسم نداشته است اما در ‌‌نهایت قضات دادگاه او را مجرم تشخیص دادند و صبح دیروز رای خود را مبنی بر قصاص (اعدام) وی اعلام کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال