‎سه زندانی در زندان مرکزی بندرعباس اعدام شدند

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۸-۱۵-IranSOS- طی هفته گذشته سه زندانی در محوطه زندان مرکزی بندرعباس از طریق چوبه دار اعدام شدند. به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان هرمزگان، سحرگاه سه شنبه ۲۱ مردادماه، حکم اعدام ۲ نفر به اتهام آدم ربایی و تجاوز به عنف و یک نفر به اتهام قتل عمدی در محوطه زندان مرکزی بندرعباس اجرا گردید.

متهم اول (ی-ح) ۴۸ ساله بود که به ادعای این منبع به اتهام اغفال اطفال به بهانهٔ کمک جهت جابجایی کارتون‌های جوراب و شرب خمر و تجاوز به آن‌ها به پای چوبه دار رفت. حکم وی در شعبه اول دادگاه کیفری استان هرمزگان و تایید شعبه ششم دیوانعالی کشور و با تنفیذ ریاست قوه قضائیه اجرا گردیده است.
‎متهم دوم (ی-ر) نام داشت که به اتهام آدم ربایی با موتورسیکلت، تهدید وتجاوز به عنف به پای چوبه دار رفت. حکم (ی-ر) توسط شعبه اول دادگاه کیفری استان صادر و در شعبه چهارم دیوانعالی کشور به تایید رسید و پس از تنفیذ ریاست قوه قضائیه به مورد اجرا درآمد.
‎سومین متهم که به پای چوبه دار رفت (م-ت) نام داشت که به اتهام قتل عمد با سلاح سرد به مرگ محکوم شده بود. حکم وی از سوی شعبه اول دادگاه کیفری استان صادر و در شعبه هفدهم دیوانعالی کشور به تایید رسید و با تنفیذ ریاست محترم قوه قضاییه، با حضور اولیاء دم مقتول در محوطه زندان مرکزی بندرعباس اجرا گردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال