‎تمرین نیروهای بسیج برای جنگ‌های شهری، با گلوله جنگی

یکشنبه  ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ -۲۰۱۴-۰۸-۱۷-IranSOS- درحالی که سپاه و بسیج بار‌ها تیراندازی و استفاده از گلوله جنگی برای برخورد با معترضین دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ را تکذیب کرده‌اند، یکی از سرداران سپاه از ساخت شهرکی برای مقابله با جنگ شهری و تمرین با گلوله جنگی برای برخورد با معترضین احتمالی خبر داده است.

به گزارش کلمه، احمد بیگدلی معاون راهبردی و دفاعی سپاه تهران درحالی از تهیه یک شهرک برای جنگ شهری و تمرین نیرو‌ها با گلوله‌های جنگی خبر می‌دهد که پیش از این سپاه پاسداران بار‌ها استفاده از اسلحه با گلوله جنگی در برخورد با معترضین انتخابات ۸۸ را تکذیب کرده بود.
‎آنگونه که بسیج پرس گزارش کرده، وی در حاشیه مسابقات پینت بال رده‌های سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفته است: در این شهرک، نیرو‌های بسیج با اسلحه واقعی و گلوله جنگی تمرین می‌کنند.
‎این فرمانده سپاه هدف از ساخت این شهرک و تمرین با سلاح‌های جنگی واقعی از سوی نیرو‌های بسیج را افزایش «دقت تیراندازی» عنوان کرده است. وی گفته: امروز ما یک شهرک جنگ شهری با امکانات داریم که در آنجا که با تیر جنگی می‌زنند و با اسلحه واقعی با گلوله جنگی کار می‌شود که مقدمه‌ای است برای اینکه ما دقت تیراندازی نیرو‌ها را ارتقا بدهیم.
‎نیروهای سپاه و بسیج در جریان اعتراضات مردمی به تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در آن تعدادی از معترضین هدف گلوله قرار گرفته و کشته یا زخمی شدند، بار‌ها استفاده از اسلحه جنگی و واقعی تیراندازی به مردم را تکذیب کرده بودند.
‎بیگدلی همچنین از برگزاری مسابقات «پینت بال» سپاه به عنوان مقدمه‌ای برای ورود نیرو‌های بسیج به این شهرک نام برده و ادامه داده: پرداختن به ورزش پینت بال با دو رویکرد انجام می‌شود؛ یک نگاه، نگاه منحصرا ورزشی به پینت بال است و نگاه دوم که ما بر آن تاکید داریم پرداختن به پینت بال به روش رزمی و آن هم با در نظر گرفتن تاکتیک‌های جنگ شهری است. پینت بال مقدمه‌ای است برای اجرای یک میدان تیر انتقالی در شهرک جنگ شهری که در آن بر مهارت‌های تیمی و انفرادی تاکید می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال