‎«بهار» و «ابتکار» مجرم شناخته نشدند

یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۱۴-IranSOS- دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیران مسوول روزنامه توقیف شده «بهار» و روزنامه «ابتکار» روز یکشنبه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد و هیات منصفه مطبوعات مدیران مسوول این دو نشریه را درمورد اتهامات انتسابی مجرم نشناخت. به گزارش هرانا به نقل از ایرنا، دادگاه رسیدگی به اتهامات سعید پورعزیزی مدیر مسوول روزنامه توقیف شده «بهار» و محمدعلی وکیلی مدیر مسوول روزنامه «ابتکار» در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

پرونده روزنامه «ابتکار» با اعلام جرم معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات متهم را مجرم نشناخت.
‎پرونده مدیر مسوول روزنامه توقیف شده «بهار» نیز با شکایت دادستانی تهران، سازمان توسعه و تجارت ایران و علی باقری رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر و افشای نامه محرمانه سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده بود که هیات منصفه مطبوعات متهم را درمورد دو شکایت نخست مجرم نشناخت و شکایت علی باقری را نیز وارد ندانست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال