‎انتقال یک محکوم به اعدام به نقطه ای نا معلوم و بی‌خبری از وی

چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – محسن جهانبخش زندانی محکوم به مرگ در زندان رجایی شهر کرج به مکان نامعلومی منتقل گردیده و از سرنوشت وی هیچ اطلاعی در دست نیست.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محسن جهانبخش که به دلیل شرکت در یک سرقت مسلحانه از ماشین حمل پول با اتهام محارب در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اعدام محکوم شده و حکم وی در دیوان عالی کشور به تایید رسیده است، ساعت ۲ ظهر روز دوشنبه ۱۰ تیر ماه به مکانی نا معلوم منتقل گردید.
‎یکی از همبندیان محسن جهانبخش به گزارشگر هرانا گفت: “روز دوشنبه نامه ای به نگهبانی بند ما آمد که در آن قید شده بود محسن باید از این زندان تصفیه کند و وی با کلیه لوازم به نگهبانی احضار شد. تا این لحظه حتی خانواده جهانبخش نیز هیچ‌گونه اطلاعی از وضعیت وی ندارند و با وجودی که وی از شکات خود رضایت گرفته بود، احتمال اجرای حکم اعدام وی بسیار زیاد است.”
‎محسن جهانبخش متولد ۱۳۵۶ متهم است در سال ۱۳۸۶ به اتفاق فردی بنام سید صلاح‌الدین جعفری به ماشین حمل پول حمله کرده و منجر به زخمی شدن یکی از محافظان بانک از ناحیه پا می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال