‎آخرین وضعیت بازداشت شدگان اخیر در بند سپاه

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۱۸-IranSOS- آرش صادقی، گلرخ ایرایی، آتنا فرقدانی و امید علی‌شناس همچنان بصورت بلاتکلیف در بازداشتگاه ۲-الف سپاه در زندان اوین نگهداری می‌شوند. به گزارش هرانا، آرش صادقی و همسرش گلرخ ایرایی روز شنبه ۱۵ شهریور ماه به همراه دوتن از دوستانشان در محل کار خود بازداشت شدند.

دوستان این زوج پس از چند روز آزاد شدند اما آرش و گلرخ همچنان در بازداشت بسر می‌برند، در این میان بازداشت شدگان تنها یکبار موفق شده با منزل خود تماس بگیرد.
‎یک منبع مطلع در این خصوص گفت: «آرش صادقی و گلرخ ایرایی در بند ۲-الف سپاه نگهداری می‌شوند و گلرخ طی تماس با بستگانش گفته که به احتمال زیاد بزودی آزاد می‌شود.»
‎آتنا فرقدانی که نزدیکانش می‌گویند وی نیز در بند ۲-الف سپاه تحت بازداشت و بازجویی قرار داردحدود سه هفته پیش بازداشت شد. ماموران هنگام بازداشت منزل وی را مورد بازرسی قرار داده و وسایل شخصی او را ضبط کردند. وی همچنان بصورت بلاتکلیف در باین بازداشتگاه نگهداری می‌شود.
‎امید علی‌شناس فعال مدنی نیز که در تاریخ پنج شنبه ١٣ شهریور ماه بازداشت شده تاکنون دوبار موفق به تماس با بستگانش شده است.
یکی از نزدیکان وی در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «امید ۲ بار با منزل تماس گرفته است و هر بار که خانواده از وی پرسیدند از کجا زنگ می‌زند تماس قطع شده است. خانواده احتمال می‌دهند وی اکنون در بند ۲-الف سپاه نگهداری می‌شود».

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال