‎تجمع اعتراضی فعالان مدنی در مقابل زندان اوین

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۰۹-۲۲-IranSOS- صبح روز جاری تعدادی از فعالان مدنی در اعتراض به بازداشتهای اخیر در مقابل زندان اوین تجمع کردند. به گزارش هرانا، صبح روز جاری دوشنبه ۳۱ شهریور ماه حدود ۱۰ تن از فعالان مدنی ساکن تهران در اعتراض به بازداشت‌های اخیر در مقابل زندان اوین تجمع کردند.

در این میان هنرمند معترض محمد نوریزاد نیز حضور داشت و شرکت کنندگان خواهان آزادی آرش صادقی، گلرخ ایرایی، آتنا فرقدانی و امید علی‌شناس شدند.
‎مادر امید علی‌شناس که در تجمع حضور داشت با موافقت مسئولان زندان برای دیدار فرزند خود روبرو شد و پس از ملاقات مسئولان به وی اطلاع دادند فرزندش با تودیع قرار وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد خواهد شد.
‎در این بین حدود ۷۰ نیروی پلیس ضد شورش مجهز به باتون و سوار بر موتور سیکلت و ماشین‌های قفس دار تجمع کنندگان را محاصره کرده و خواهان ترک محل از سوی ایشان شدند، با این وجود تجمع کنندگان تا هنگام بازگشت مادر امید علی‌شناس محل را ترک نکردند.
‎یکی از شرکت کنندگان در تجمع به گزارشگر هرانا گفت: «ما با تعداد کمی برای نشان دادن اعتراض قانونی خود به مقابل زندان اوین رفتیم با این وجود ماموران امنیتی با تعداد زیادی آمدند ولی خوشبختانه درگیری نشد و خواستیم که توضیح بدهند امید و سایر بچه‌ها کجاهستند. پس از اینکه مادر امید برگشت و گفت به وی اجازه ملاقات دادند و وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی خواستند و تا دو یا سه روز دیگر آزاد می‌شود ما محل را ترک کردیم.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال