‎«بابک زنجانی همه را سر کار گذاشته است»

یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ -۲۰۱۴-۰۹-۲۸-IranSOS- امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» می گوید: زنجانی همچنان همه را بازی داده و هیچ پیشنهاد و راه حلی برای حل و فصل پرونده ارائه نمی کند. به گزارش ایسنا، سلطانی در گفتگو با خبرنگار «انتخاب» بیان داشت: پرونده بابک زنجانی فعلا پیشرفت محسوسی نداشته و او هر روز برگ جدیدی رو کرده و کار خود را از زندان انجام می دهد. وی ضمن ابراز نارضایتی از از روند پرونده گفت: در نظر داریم که در کمیسیون، مسئولان را احضار کرده و از آنها بخواهیم توضیح دهند که چرا پرونده بگونه ای پیش می رود که تنها به منافع ملی ضربه خورده و چیزی عاید مردم نمی شود.

عضو کمیسیون انرژی گفت: زنجانی ۱۳ هزار میلیارد تومان بالا کشیده است، حالا شما حساب کنید سودش در این اوضاع چقدر است و چقدر به کشور و مردم ضربه خورده است.

‎وی اضافه کرد: زنجانی ۱۳ پرونده تخلف مالی داشته و شناسنامه جعلی استفاده می کرده است، متاسفانه باوجود این تخلفات بازهم نفت را در اختیار او قرار می داده اند.

‎سلطانی با بیان اینکه پای مسئولان دولت احمدی نژاد در پرونده زنجانی گیر است خاطرنشان کرد: سه یا چهار وزیر و مسئول دولت احمدی نژاد از جمله وزیر دارایی، رئیس بانک مرکزی و وزیر نفت در این مسئله درگیر بوده و باید پاسخگو باشند.

‎عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» گفت: اعلام شده است که ۱۰ تن از عوامل زنجانی دستگیر شده اند، این نشان می دهد که او از ما جلوتر است.

‎وی افزود: این مسائل حکایت از آن دارد که زنجانی در شرایط مساعدی کارها، اختلاس ها و کاسبی اش را بدون هیچ مانعی مدیریت کرده و ادامه می دهد.

‎سلطانی اضافه کرد: ارتباط با ده نفر در زندان توسط زنجانی نشان می دهد که او در شرایطی مساعد و خوبی زندگی می کند.

‎وی با بیان اینکه رضا ضراب کارمند بابک زنجانی است گفت: اینکه می گویند ضراب برای پرداخت بدهی زنجانی اعلام امادگی کرده، بازی خود این آقاست که می خواهد پرونده را به حاشیه بکشاند.

‎عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه روند پرونده بسیار کند است بیان داشت: ۹۰ درصد اموال زنجانی در خارج از کشور است و او چیزی در ایران ندارد که ما به آن دلخوش باشیم، در واقع ۱۰ درصد اموالی که در ایران دارد صاحب دیگری نیز دارد.

‎وی افزود: زنجانی شرکت های بزرگ خود را نیز به نام افراد دیگری کرده و مدیرعاملان آنها اشخاص دیگری هستند، با همین ترفند توانسته کار کند که نتوانیم این شرکت ها را مصادره کنیم.

‎عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: زنجانی همه را سرکار گذاشته و هیچ راه حلی ارائه نکرده و حتی طلبکار هم شده و می گوید، من از دولت طلبکارم.

‎امیرعباس سلطانی با اشاره به افزایش فساد مالی در کشور گفت: در مملکت ما بابک زنجانی ها زیادند، متاسفانه یک سر تمام اختلاس ها، خرابکاری و فسادها به بانک ها می رسد، چراکه نگاه اقتصادی راه انداخته و با گرفتن پول مردم کار دیگری می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال