‎بیخبری از وضعیت آرش صادقی پس از ۴۰ روز بازداشت

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۰-۱۵-IranSOS- باوجود گذشت حدود ۴۰ روز از بازداشت آرش صادقی مسئولان اجازه تماس تلفنی منظم و ملاقات با بستگان را به وی نمی‌دهند. به گزارش  هرانا، نزدیک به چهل روز از بازداشت آرش صادقی می‌گذرد و او همچنان بدون اینکه مقامات زندان اوین حتی کوچک‌ترین توضیحی درباره اتهام‌اش به خانواده‌ داده باشند در سلول انفرادی بند دو- الف سپاه نگهداری می‌شود.

با وجود پیگیری‌های فراوان خانواده این فعال سیاسی هیچ پاسخ روشنی به آن‌ها ارائه نمی‌شود و آرش صادقی این مدت را بدون داشتن حق ملاقات، تنها با چند تماس تلفنی حدود یک دقیقه‌ای گذرانده است.
‎یکی از نزدیکان وی به گزارشگر هرانا گفت: «آرش صادقی دانشجوی سابق دانشگاه علامه طباطبایی، که سال هشتاد و نه در جریان حمله ماموران اطلاعات به منزل، مادر خود را از دست داده است، امسال هفتم مهر ماه، برای چهارمین یا پنجمین سال پیاپی سالروز تولدش را داخل زندان گذراند.»
‎گفتنی است، آرش صادقی به تازگی درمان کتف آسیب دیده‌اش از حبس‌های گذشته را شروع کرده بود که با بازداشت مجدد او، این درمان در مراحل اولیه قطع شد.
‎آرش صادقی سال گذشته ۲۰ مهر ماه پس از حدود نوزده ماه انفرادی و آزار و اعتصاب غذا، از بند ۲۰۹ اطلاعات آزاد شد و قبل از اینکه یک سال کامل فرصت آزادی داشته باشد، پانزده شهریور ماه سال جاری بعد از یازده ماه آزادی، مجددا بازداشت و به بند دو- الف سپاه منتقل شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال