‎تجمع کارگران شیشه آبگینه در مقابل استانداری قزوین

یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۲-۰۷-IranSOS-  شماری از کارگران کارخانه «شیشه آبگینه» قزوین که حدود ۴ ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند در پی تداوم بی‌توجهی‌ کارفرما به پرداخت مطالبات صنفیشان، صبح امروز در مقابل ساختمان‌های فرمانداری شهرستان البرز و استانداری قزوین تجمع کردند. 
منابع خبری ایلنا در کارخانه شیشه آبگینه گزارش داده‌اند بی‌تفاوتی کارفرمای کارخانه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی ماه‌های مرداد،شهریور، مهر وآبان، کارگران این واحد صنعتی را بر آن داشت تا بار دیگر مقابل دو ساختمان فرمانداری شهرستان البرز و استانداری قزوین تجمع کنند.

به گفته کارگران، در شرایطی که همه مسئولان استانی وشهرستانی از مشکلات کارگران آبگینه با خبر هستند هنوز بی‌تفاوتی‌کارفرما در خصوص پرداخت مطالبات مزدی آنها ادامه دارد.
‎بنا بر این گزارش، کارگران کارخانه شیشه آبگینه خواستار دریافت مطالبات معوقه خود و همچنین از سر گیری فعالیت کارخانه هستند، اما نه مسئولان و نه کارفرما پاسخ قانع‌کنده‌ای به کارگران نمی‌دهد.
‎به گفته آنان، در حال حاضر با وجود آنکه کارفرما تولید در کارخانه را متوقف کرده اما هر ماه وعده پرداخت مطالبات کارگران را می‌دهد.
‎همچنین منابع خبری ایلنا در شیشه آبگینه مدعی شدند، قرار بود در راستای از سرگیری فعالیت مجدد کارخانه شیشه آبگینه، ظرف دیروز و امروز کارفرما بخشی از مطالبات ۴ ماهه گذشته آنها را پرداخت کند که تاکنون این وعده عملی نشده است.
‎کارگران شیشه آبگینه که نگران آینده شغلی خود هستند می گویند در این واحد صنعتی حدود ۱۰۰ کارگر رسمی و ۲۰۰ کارگر قراردادی با سابقه مشغول فعالیت هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال