‎بازداشت فرزاد مرادی نیا و آخرین خبر از وضعیت فردین میرکی

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۲-۰۸-IranSOS- روز یکشنبه ۱۶ آذر ساعت هشت و نیم صبح تعداد زیادی از نیروهای لباس شخصی ادارهٔ اطلاعات در حالی که صورت خود را با ماسک پوشانده بودند به خانهٔ فرزاد مرادی نیا عضو کمیته هماهنگی و فعال کارگری یورش برده و بعد از تفتیش منزل و ضبط تعدادی از وسایل شخصی ایشان، نامبرده را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده‌اند.

به گزارش هرانا به نقل از کمیته هماهنگی؛ فرزاد سالیان زیادی است که از بیماری دستگاه گوارش رنج می‌برد و یک شب قبل از دستگیری نیز دچار خونریزی شدید معده شده بود و دکتر معالجش بر عمل جراحی وی تاکید نموده است.
‎بعد از بازداشت این فعال کارگری خانواده‌اش به دلیل وضعیت وخیم وی به ادارهٔ اطلاعات مراجعه کرده و وضعیت حاد بیماری او را به اطلاع مامورین رسانده‌اند که با جواب سربالای آنان مواجه شده‌اند.
‎همچنین فردین میرکی دیگر عضو بازداشتی کمیتهٔ هماهنگی روز جمعه ۱۴ آذر طی یک تماس تلفنی با همسرش از ادامهٔ بازداشتش خبر داده است.
‎بنا بر این گزارش، کمیتهٔ هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل‌های کارگری بازداشت فرزاد مرادی نیا را محکوم می‌نماید و همچنین خواهان آزادی فوری و بی‌قید شرط نامبرده و سایر کارگران و فعالین کارگری بازداشتی می‌باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال