‎جزئیات دستگیری اعضای عرفان حلقه در کیش

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۲-۰۸-IranSOS- روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تایید خبر دستگیری ۴ نفر از اعضای عرفان کیهانی از تحویل دستگیر شدگان به مقامات قضایی کیش خبر داد. به گزارش هرانا، روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش درمورد فعالیت عوامل فعال آن در جزیره کیش به ایرنا افزود: با تلاش و اقدام سپاه امام سجاد درکیش چهار نفر از اعضای عرفان کیهانی (حلقه) در حین برگزاری جلسات مخفیانه، دستگیر و آن‌ها را برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی این جزیره داده است.

این گزارش می‌افزاید دستگیر شدگان شامل دو مرد و دو زن بودند که به صورت مخفیانه در تلاش برای ترویج آموزه‌های عرفان کیهانی (حلقه) در جزیره کیش فعالیت می‌کردند.
‎بر اساس اعلام روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش از این جلسات جزوات آموزشی، مدارک و پایانه نامه‌های صادر شده برای شرکت کنندگان در این جلسات، سی دی و کلیپ‌های آموزشی و سخنرانی محمد علی طاهری، بنیانگذار عرفان حلفه، کتابهای غیرمجاز همچنین برچسب و هولوگرام‌های کشف و ضبط شد.
‎گفتنی است، در خبری که سایت حلقه نیوز روز شنبه پانزده آذر منتشر کرد نوشت: عصر جمعه، ۱۴ آذر ۱۳۹۳ حداقل چهار نفر از مربیان و دانش پژوهان عرفان حلقه در حین برگزاری یکی از جلسات عرفان در جزیره کیش، مورد تهاجم نیروهای اطلاعات قرار گرفتند. عوامل اطلاعات، با در دست داشتن بیش از ۱۰ نام در لیست خود، وارد کلاس شده و حداقل چهار نفر از افرادی که در لیست بوده‌اند و در مکان کلاس حضور داشتند، دستگیر شدند. این تعداد که نام آن‌ها در هنگام تهاجم توسط مامورین اطلاعات خوانده شد، دستگیر شده‌اند که تا این لحظه خبری از آن‌ها به دست حلقه نیوز نرسیده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال