‎بسیج و سپاه ضابطان امر به معروف شدند

سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳-۲۰۱۴-۱۲-۰۹-IranSOS- نمایندگان مجلس، موافقت و مقرر کردند که بسیج و سپاه به منظور اقدام عملی، ضابطان اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشند. به گزارش هرانا به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان رسیدگی به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را ادامه دادند و مواد باقیمانده آن را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس با پیشنهاد علی مطهری نماینده تهران برای الحاق به این طرح موافقت کردند که به موجب آن، ستاد امر به معروف و نهی از منکر موظف شد با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم اقدام عملی است برای افراد مورد نیاز از نیروی بسیج و سپاه به عنوان ضابطان امر به معروف و نهی از منکر دوره آموزشی برگزار و برای آن‌ها مجوز مخصوص صادر کند.
‎همچنین به موجب مصوبه مجلس، دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون موظف شدند گزارش عملکرد خود را در مورد چگونگی اجرای این قانون حداقل ۶ ماه یک‌بار به ستاد ارائه دهند.
‎مجلس مقرر کرد ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر موظف است گزارش عملکرد سالانه خود را در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال