‎اعدام یک زندانی در قزوین

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۱-۰۱-IranSOS- مرد ۳۸ ساله که به اتهام قاچاق مواد مخدر به همراه زن و دخترش دستگیر شده بود سحرگاه امروز به دار آویخته شد. به گزارش هرانا به نقل از خبرگزاری مهر؛ ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پی بررسی‌های خویش موفق به دستگیری فردی به نام ع. عزیزی ۳۸ ساله شدند که به همراه همسر و دخترش اقدام به حمل و نگهداری مواد مخدر می‌کرد که در این رابطه ۲ کیلو و ۹۶۷ کیلوگرم هروئین کشف و همسر ۳۸ ساله و دختر ۱۸ ساله وی به همراهش دستگیر شدند.

در این اقدام پلیس بخشی از مواد مکشوفه در دست متهم ردیف نخست و بخش دیگری در کیف زنانه کشف شد.
‎بنا بر این گزارش، متهمان دستگیر شده در ابتدا موضوع را منکر شدند اما با توجه به شواهد به دست آمده ناچار لب به اعتراف گشودند که در ‌‌نهایت پرونده به مرجع قضایی ارسال شد و در شعبه دادگاه انقلاب این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
‎دادگاه با بررسی‌های انجام داده و با استناد به ادله و شواهد متقن و مشهود، متهم ردیف سوم که معاونت در همراهی با پدر را داشت در بررسی‌ها از اتهام وارده تبرئه شد.
‎متهم ردیف دوم نیز به حبس ابد محکوم شد اما به دلیل زن بودن متهم و داشتن چند فرزند از جمله یک فرزند معلول، نامبرده به استناد قانون مجازات اسلامی به ۱۵ سال حبس محکوم شد.
‎اما اتهام متهم ردیف نخست محرز شده و با استناد به قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر و مواد ۱۰، ۷۲۶ و ۴۳ قانون مجازات اسلامی، به اعدام محکوم کرد.
‎رأی صادره به استناد ماده ۱۷۷ قانون مبارزه با مواد مخدر پس از تأیید از سوی دادستانی کل کشور سحرگاه امروز به اجرا درآمد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال