‎بهنام ابراهیم‌زاده به ۹ سال و نیم زندان دیگر محکوم شد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۱-۰۵-IranSOS- بهنام ابراهیم‌زاده که محکومیت ۵ ساله‌اش رو به پایان است، در رابطه با حوادث پنج‌شنبه سیاه بند ۳۵۰ زندان اوین به ۹ سال و نیم زندان دیگر محکوم شد.  به گزارش هرانا، بهنام ابراهیم‌زاده در پی حوادث فروردین ماه سال جاری در بند ۳۵۰ زندان اوین که به «پنج‌شنبه سیاه» معروف شد به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل و منزلش مورد بازرسی قرار گرفت. وزارت اطلاعات در این رابطه برای این زندانی سیاسی پرونده جدیدی بازکرد که موجب صدور ۹ سال و نیم زندان دیگر برای وی شد.

بهنام ابراهیم‌زاده که اکنون به زندان رجایی شهر کرج تبعید شده و در یکی از بندهای غیر سیاسی (بند ۲) محکومیت قبلی خود را سپری می‌کند، در تاریخ ۸ دی ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی محاکمه و به اتهام تبانی و ارتباط با سازمان مجاهدین از داخل زندان، تبلیغ علیه نظام از طریق ارتباط با احمد شهید و نگهداری تجهیزات ماهواره در منزل خود مجموعا به ۹ سال و نیم زندان محکوم شد. این در حالی است که نزدیکان وی هرگونه ارتباط بهنام با سازمان مجاهدین را تکذیب کرده اسند.
‎بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و حقوق کودک در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است.
‎گفتنی است، پسر نوجوان این زندانی سیاسی به سرطان خون مبتلاست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال