‎مدیرعامل شرکت واحد: گروگان‌گیری درکار نبوده است!

‎سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲- ‎ایلنا – مدیرعامل شرکت واحد که گفته می‌شد توسط یکی از کارگران سابق این شرکت به گروگان گرفته شده است، لحظاتی پیش با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: اطلاعی از حضور ماموران ندارم. «پیمان سنندجی» با بیان اینکه ۴ سال پیش اختلاف شخصی میان دو نفر از کارمندان شرکت واحد پیش آمده بود، گفت: از این دو کارمند یکی در بخش اداری و دیگری پرسنل شرکت واحد مشغول به کار بوده‌اند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۲ امروز، این دو نفر با قرار قبلی برای حل اختلاف به دفتر من آمدند که مذاکره به درازا کشید و گروگانگیری در کار نبوده است.
‎وی در پاسخ به خبرنگاری که درباره استفاده از اسلحه سوال کرده بود، گفت: من اسلحه‌ای ندیده‌ام.
‎سنندجی درباره کارگری که گفته می‌شد اقدام به گروگانگیری کرده است، افزود: یک و نیم سال از اخراج این فرد با رای کمیته انضباطی گذشته و این رای در چارچوب قوانین وزارت کار و دیوان عدالت اداری صادر شده است.
‎وی افزود: سه هفته پیش، این فرد با دستور من دوباره مشغول به کار شد که امروز قرار شد برای حل اختلاف به دفتر من مراجعه کند.
‎آقای سنندجی در پایان بار دیگر مدعی شد هیچ محدودیتی برای خروج از دفتر نداشته است.
‎گفتنی است خبرنگاران و اصحاب رسانه که از ظهر امروز برای پوشش لحظه به لحظه اتفاقات و وقایع در سامانه شماره سه شرکت واحد حضور داشتند، از توضیحات مدیرعامل شرکت واحد متعجب شدند و منتظر حضور «حسین ساجدی نیا» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در میان خود هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال