‎انتقال مجدد بهنام ابراهیم‌زاده به بندد ۲۰۹ اوین

۱۳ بهمن ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۲-۰۲-IranSOS- بهنام ابراهیم‌زاده از ۱۱ روز پیش به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده و تاکنون با منزل خود تماسی نداشته است. به گزارش هرانا، بهنام ‌ابراهیم‌زاده از پنج‌شنبه ۲ بهمن ماه از بند ۲ زندان رجایی شهر کرج به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شده است. وی تا لحظه تنظیم این خبر موفق به تماس تلفنی و یا ملاقات با بستگان خود نشده و از علت این انتقال اطلاع دقیقی در دست نیست. یکی از نزدیکان وی به گزارشگر هرانا گفت: «فرزند بهنام دوباره به علت بروز بیماری سرطان خون در بیمارستان محک بستری شده است. همسر بهنام که با خدابخشی [معاون دادستان تهران و دادیار ناظر بر امور زندان سیاسی] در خصوص این انتقال تماس گرفت، وی از علت انتقال ابراز بی‌اطلاعی کرده است.»

بهنام ابراهیم‌زاده که محکومیت ۵ ساله‌اش رو به پایان است، در رابطه با حوادث پنج‌شنبه سیاه بند ۳۵۰ زندان اوین به ۹ سال و چهار ماه زندان دیگر محکوم شد.
‎بهنام ابراهیم‌زاده فعال کارگری و حقوق کودک در تاریخ ۲۲ خرداد ۸۹ توسط ماموران امنیتی دستگیر شد و در دادگاه انقلاب ابتدا به ۲۰ سال زندان محکوم و حکم وی در دادگاه تجدید نظر به ۵ سال حبس تعزیری تقلیل یافت. وی در حال سپری کردن چهارمین سال محکومیت خود است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال