‎اعدام جوان ۲۱ساله در زندان مرکزی مشهد

‎۱۳ بهمن ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۲-۰۲-IranSOS- جوان ۲۱ساله متهم به قتل جوانی دیگر، سپیده دم روز گذشته در زندان مرکزی مشهد به دار آویخته شد. به گزارش هرانا به نقل از خراسان؛ شهریور سال ۹۱ و در حالی که مهمانان در یکی از روستاهای جغتای، مجلس عروسی را ترک می‌کردند، ناگهان نزاعی بین جوانان در گرفت. در این میان جوان ۱۹ساله‌ای چاقویش را بیرون کشید و ضرباتی به گردن یکی از طرف‌های مقابل وارد کرد. بدین ترتیب جوان ۲۰ساله نقش زمین شد و به دلیل عوارض ناشی از چاقو و خونریزی شدید جان سپرد.

با حضور نیروهای انتظامی در محل، تحقیقات برای شناسایی ضارب آغاز و مدتی بعد دستگیر شد. متهم به قتل که در شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی محاکمه می‌شد، در اعترافاتش گفت: جوان ۲۰ساله (مقتول) به من فحاشی کرد و قصد داشت مرا با زنجیر بزند که من هم چاقویم را بیرون کشیدم و چند ضربه به گردن او زدم.
‎این گزارش حاکی است: در پی اعترافات متهم، قضات دادگاه با توجه به اسناد و مدارک موجود، وی را به اعدام محکوم کردند که رأی صادره مورد تأیید شعبه ۲۸ دیوانعالی کشور نیز قرار گرفت و این پرونده برای اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد.
‎بنابراین گزارش، سپیده دم روز گذشته و پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، متهم به قتل که ۲۱سال داشت با حضور قضات اجرای احکام و دیگر مسئولان ذی ربط پای چوبه دار رفت و اعدام شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال