‎گزارشی از وضعیت یکی از بازداشت شدگان در تجمع معلمان

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳-۲۰۱۵-۰۳-۰۹-IranSOS- سعید میهن‌آرا شهروند تهرانی که در تجمع معلمان در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شده است در بند ۱۰ زندان رجایی شهر در بین زندانیان عادی نگهداری می‌شود. به گزارش هرانا، سعید میهن‌آرا شهروند تهرانی روز یک‌شنبه ۱۰ اسفند ماه، در تجمع اعتراضی معلمان در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت و به بازداشتگاه وزرا منتقل شد.

یک منبع مطلع در این خصوص به گزارشگر هرانا گفت: «سعید میهن‌آرا ۴۸ ساعت در وزرا بوده ولی احتمالا توسط ماموران وزارت اطلاعات بازجویی شده است.»
‎وی از بازداشتگاه وزرا به به شعبه ۶ ناحیه ۳۰ به ریاست قاضی ناصری منتقل شده و سپس با قرار وثیقه ۵۰ میلیون تومانی به زندان رجایی شهر کرج منتقل و در ‌‌نهایت روز چهارسنبه ۱۳ اسفند ماه به بند ۱۰ این زندان وارد می‌شود.
‎سعید میهن‌آرا نسبت به اینکه در زندان رجایی شهر کرج در بین زندانیان عادی نگهداری می‌شود اعتراض داشته و طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری هرانا قرار گرفته می‌نویسد:
‎بزرگ‌ترین ایرادی که به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی می‌توان وارد آورد این است که شخصی را به جرم دفاع از حقوق دیگران بازداشت کنند و به زندانی بیاندازند که اکثر زندانیانش به جرم تجاوز به حقوق دیگران در بند شده‌اند. از سیستم قضایی جمهوری اسلامی انتظار برقراری عدالت ندارم، زیرا عدالت خواهی از چنین سیستم سهل انگاری عین حماقت است، اما انتظار می‌رفت من را در بین همفکرانم در بند بکشند و نه در بین عده‌ای از اراذل و اوباش، قاچاقچی موادمخدر و آدمکش.
‎به امید روزی که ایرانی بر ایران حکومت بکند
‎سعید میهن‌آرا

۱۸ اسفند ماه ۹۳

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال