‎ادامه تشدید برخورد با بدپوششان در پایتخت/ برخورد با آقایان بدپوشش در برج میلاد

یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ – ایسنا – برخورد با بدپوششان در پایتخت که مدتی است تشدید شده همچنان ادامه دارد. به گزارش (ایسنا)، عصر شنبه ماموران پلیس با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند.

همچنین ماموران پلیس تهران ضمن برخورد با آقایانی که با پوشش نامناسب به محل کنسرت آمده بودند از ورود آنها جلوگیری کرده و تعدادی را دستگیر و برای سیر مراحل مربوطه به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کردند.
‎مشاهدات ایسنا از نقاط مختلف شهر تهران نیز حاکیست حضور گشت‌های ارشاد با چراغ های گردان روشن در میادین بزرگ و اطراف مراکز مهم خرید پررنگ شده است.
‎سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی اخیرا با اشاره به اجرای مرحله جدید طرح «امنیت اخلاقی»، گفته بود: در این زمینه دولت تاکنون اعلام موضعی نکرده و قولی نیز به ما داده نشده است.
‎وی تاکید کرده بود: وظیفه ناجا اجرای مقررات است و تلاش داریم در این طرح نیز با شیوه‌های جدید و روش‌های نو وارد شویم؛ اما در مواردی که افراد قانون را رعایت نکرده و بر تخلف خود اصرار داشته باشند، مجبور به برخورد هستیم.
‎وی درباره اقدامات دولت تدبیر و امید از ابتدای استقرار تاکنون در این زمینه به ایسنا گفته بود: در این حوزه دولت تاکنون نه اعلام موضع کرده و نه قولی به ما داده شده و ما نیز ماموریت خود را انجام می‌دهیم.
‎فرمانده ناجا افزوده بود: دولت جدید در حال استقرار است و ما نباید انتظارات خود از این دولت را افزایش دهیم.
‎احمدی‌مقدم درباره نقش وزیر کشور و اقدامات انجام گرفته از سوی وی در این حوزه نیز گفته بود: در حال حاضر وزیر کشور در حال تعیین معاونان و اعلام تغییرات در حوزه خود است و فکر می‌کنم که کمی زود باشد تا دولت در این زمینه وارد میدان عمل شود.
‎وی اضافه کرده بود: همچنین باید توجه داشت که اولویت اول دولت، ورود به حوزه‌های ضروری نظیر مباحث اقتصادی است.
‎فرمانده ناجا تاکید کرده بود: البته تاکنون در این زمینه جلسه‌ای با وزیر کشور نداشتیم، اما طبیعی است که باید برابر قانون جلساتی در این زمینه میان پلیس و وزارت کشور برگزار شده و دستگاه‌های مختلف به وظایف خود عمل کنند.
‎احمدی‌مقدم گفته بود: همانطور که بارها گفته‌ایم، کار ناجا سیاست‌گذاری نیست و ما از شیوه‌های نو و سیاست‌های جدید در این حوزه استقبال می‌کنیم.
‎فرمانده ناجا تاکید کرده بود: به طور کلی ماموریت ناجا در حوزه امنیت اخلاقی تعطیل نشده و برقرار است.

 
 
 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال