‎بازداشت ۵ نفر در رابطه با مسمومیت زائران غیرایرانی

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۶-۰۸-IranSOS- سخنگوی قوه قضاییه در ادامه در رابطه با مسمومیت و فوت چند زائر غیرایرانی در مشهد توضیحاتی ارائه کرد. محسنی‌اژه‌ای اظهار کرد: اتفاقی که در هتلی در مشهد افتاد باعث تاسف و تاثر شد و من نیز از طرف قوه قضاییه و شخص خودم در این رابطه اظهار تاسف می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم مصدومین این حادثه هر چه سریعتر بهبودی کامل پیدا کنند و به بازماندگان افرادی که در این رابطه فوت شده‌اند تسلیت می‌گویم.

‎سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه در این رابطه ساعتی پیش با دادستان مشهد در تماس بودم، گفت: تاکنون چیزی مبنی بر عمدی بودن قضیه به دست نیامده، هر چند این اظهارنظر نهایی نیست.

‎محسنی‌اژه‌ای گفت: در این رابطه پرونده بلافاصله تشکیل و بازپرس ویژه برای رسیدگی به آن تعیین شد. بر این اساس از دست‌اندرکاران و مسئولین هتل تحقیق شد و در حال حاضر پنج نفر در بازداشت هستند.

‎وی گفت: از افراد نمونه‌برداری شده و چیزی که مشخص است موضوع مسمومیت است، اما آزمایش سم‌شناسی در حال انجام است و قرار شده که تا عصر نتیجه را اعلام کنند.

‎سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: از آب و غذاهای آنجا هم نمونه برداری شده است. در این رابطه ۲۴ نفر مجموعا مسموم شدند که تعدادی از آنها بعد از معالجه مرخص شدند، برخی هم تحت درمان‌اند و متاسفانه چهار نفر نیز فوت شدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال