‎ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه‌ها طبق قانون

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۶-۱۳-IranSOS- فرمانده نیروی انتظامی: اگر ممانعتی از حضور در کنسرت ها و ورزشگاه ها انجام می دهیم بر اساس وظیفه ذاتی و شرعی ماست، چرا که در کشوری اسلامی هستیم و پاسداری از ارزش ها وظیفه ذاتی ما برشمرده می شود.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کارگروهی برای اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب در ناجا راه اندازی شده است و از کارشناسان داخلی و خارجی و علما در آن استفاده کرده ایم. به گزارش (ایسنا)-منطقه قم، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌ الله مکارم شیرازی افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب به این جانب، معظم له نگاه به داخل نیروی انتظامی، رسیدگی به معیشت کارکنان و ارتقای فضای اسلامی و انقلابی ناجا را مورد تاکید قرار داده اند.
‎وی تاکید کرد: تدبیر رهبر انقلاب اسلامی بر این است که از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم و با توجه به رهنمودهای مراجع تقلید و حمایت هایی که همیشه انجام می شود، امیدوارم بیش از گذشته بتوانیم انجام وظیفه کرده و شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم.

‎وی به اقدامات نیروی انتظامی در بخش ارتقای اخلاق و مسائل معنوی به خصوص در بین کارکنان خود اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های بصیرت از جمله این اقدامات است و در مسائل فرهنگی نیز تلاش شده به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم و طبق قانون عمل کنیم.

‎فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: نگاه به اجرای ماموریت‌ها در ناجا در راستای طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و نیز افزایش امنیت و آسایش روانی برای مردم در حوزه های مختلف است.

‎اشتری با بیان اینکه در موفقیت برنامه های خود نیازمند رهنمودهای مراجع و علما هستیم، گفت: نیازمند دعای خیر مراجع تقلید و بزرگان هستیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

‎وی به مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند ولی نیروی انتظامی مجری اجرای قانون است.

‎فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه تاکید کرد: اگر ممانعتی از حضور در کنسرت ها و ورزشگاه ها انجام می دهیم بر اساس وظیفه ذاتی و شرعی ماست، چرا که در کشوری اسلامی هستیم و پاسداری از ارزش ها وظیفه ذاتی ما برشمرده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال