‎سخنگوی ناجا: لغو کنسرت موسیقی با حکم قضایی انجام شد

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۶-۱۳-IranSOS- سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به اظهارات سخنگوی وزارت ارشاد مبنی بر اینکه ناجا حق لغو هیچ کنسرتی را ندارد، گفت: لغو کنسرت مورد اشاره نیز با حکم قضایی انجام شد و ناجا به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و برای انجام ماموریت‌های خود مصلحت اندیشی و سیاسی‌کاری نخواهد کرد.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سعید منتظر المهدی گفت: در ماده۲۰ آیین نامه مصوب هیئت وزیران صراحتا آمده است: برگزاری هرگونه برنامه هنری و نمایشی مستلزم تحصیل اجازه مخصوص از نیروی انتظامی است؛ البته این مهم خارج از دایره اطلاعات سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده و نیست. زیرا هم ایشان در مصاحبه اختصاصی با یکی از پایگاه‌های خبری و تحلیلی در پاسخ به سئوال خبرنگار مصاحبه‌کننده نیز گفته‌اند برای اداره اماکن یک وظایف تعریف شده و ماموریت خاص خودش را برای بررسی شرایط فیزیکی و امنیتی دارد و در جای دیگر نیز با اشاره به ضابط قضایی بودن پلیس اضافه می کنند که من اعتقاد دارم باید به دنبال تفاهم نامه ای با دستگاه قضایی باشیم تا این مسائل حل شود زیرا وقتی یک رای قضایی توسط مقام قضایی صادر می‌شود دیگر لازم الاجرا است و البته وزیر محترم ارشاد بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند.
‎معاون اجتماعی ناجا ادامه داد : سوابق موجود از تقدیر و تشکرهای قابل توجه جامعه هنری کشور از مساعدت‌های پلیس، خود در انتظام بخشی امورات جاری و ارتقاء احساس امنیت آنان حکایت دارد.

‎منتظرالمهدی اضافه کرد: بنظر می‌رسد بهتر است در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت راه حل مسائل فی‌مابین اقشار اجتماعی و نهادهای رسمی در جلسات کارشناسی پیگیری شود و نه در عرصه جنجال‌های رسانه‌ای و اصلح بود احساسات مردم را این گونه جریحه‌دار نکرده و قبل از صدور هر مجوزی مراتب قانونی آن را به‌درستی انجام، که موجب تکدر خاطر هنرمندان گرامی نشود.

‎وی با بیان اینکه پلیس همواره در کنار مردم بوده و هست، گفت: پلیس تلاش می‌کند خواسته‌های به‌حق آنان را در کمترین زمان ممکن انجام و امنیت روانی ، اخلاقی و اجتماعی آنان را فراهم کند.

‎سخنگوی ناجا ادامه داد: لغو کنسرت مورد اشاره نیز با حکم قضایی انجام و ناجا به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و حتماَ برای انجام ماموریت‌های خود مصلحت اندیشی و سیاسی‌کاری نخواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال