‎قرار منع تعقیب همای صادر شد

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۶-۱۷-IranSOS- قرار منع تعقیب همای صادر و اعلام شد که این هنرمند مشکلی برای اجرای کنسرت ندارد. قرار است «پرواز همای» پس از ماه مبارک رمضان دوباره برنامه‌ای برای اجرای کنسرت داشته باشد. به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کنسرت پرواز همای که قرار بود از تاریخ ۲۰ خرداد به مدت ۵ شب روی صحنه باشد؛ تنها هشت ساعت به برگزاری نخستین کنسرت آن‌طور که موسسه برگزارکننده اطلاع‌رسانی کرد، از سوی «مقام قضایی» تا اطلاع ثانوی لغو شد.

پیشتر علی مرادخانی (معاون هنری وزیر ارشاد) درباره لغو کنسرت این هنرمند گفته بود: مجوزهای لازم برای کنسرت همای در تهران صادر و هماهنگی‌ها انجام شده بود، اما دادگاه فرهنگ و رسانه نامه‌ای برای ما فرستاد که بر مبنای آن این اجرا لغو شد.
‎اما در نهایت امروز طبق اعلام روابط عمومی این کنسرت؛ برای همای در دادسرای فرهنگ و رسانه؛ قرار منع تعقیب صادر و اعلام شد که این هنرمند مشکلی برای اجرای کنسرت ندارد.
‎بر این اساس قرار است، «پرواز همای» پس از ماه مبارک رمضان دوباره برنامه‌ای برای اجرای کنسرت داشته باشد و این کنسرت، از نظر مقامات این هنرمند مشکلی برای اجرا روی صحنه ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال