‎تاخیر دو ماهه در پرداخت حقوق کارگران شهرداری آبادان

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۷-۰۳-IranSOS- حدود ۳ هزار کارگر شاغل در مجموعه های شهرداری آبادان وسازمانهای وابسته طی دوماه گذشته حقوق دریافت نکرده‌اند. «مصطفی نظری» نماینده محوری کانون شورای اسلامی کار شهرستانهای آبادان، خرمشهر و اروندرود با اعلام این خبر به ایلنا گفت‪:‬حدود ۳ هزار کارگرشاغل در مجموعه های شهرداری آبادان وسازمان های وابسته به آن همانند کارگران شاغل در اتوبوس رانی ,آرامستان ,عمران ,متوری وآتش نشانی حقوق ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۹۴ را دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود تعویق دوماه حقوق در سال جاری،به طور میانگین بیش از ۴ ماه است که بیمه  کارگران نیز به تامین اجتماعی آبادان پرداخت نشده است.
وی افزود: تاخیر در پرداخت حقوق قانونی کارگران خدماتی باعث شد هفته گذشته جمعی از کارگران واحد اتوبوسرانی دست به تجمع یک ساعته بزنند‪.‬
نظری با بیان اینکه کارگران به دلیل نداشتن امنیت شغلی و ترس از اخراج قدرت بیان مشکلاتشان را ندارند و در صورت اعتراض تهدید به اخراج می شوند، در خاتمه درباره مطالبات کارگران مناطق سه گانه شهرداری آبادان گفت:از یک سال پیش حقوق کارگران مناظق سه گانه شهرد(یک ،دو وسه)با چند ماه تاخیر پرداخت می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال