‎پنجمین جلسه دادگاه سعید مرتضوی پایان یافت؛ جلسه بعدی دادگاه در ۳ مرداد

شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۷-۱۱-IranSOS- پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی دقایقی پیش به پایان رسید. به گزارش هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، سعید مرتضوی دادستان سابق در پایان پنجمین دادگاه رسیدگی به پرونده‌اش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: “پنجمین جلسه دادگاه  رسیدگی به پرونده شکایت آقای روح‌الامینی و پرونده تامین اجتماعی در دادگاه یک کیفری تهران امروز برگزار شد”.

وی گفت: “جلسات قبلی رسیدگی به پرونده در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری با ترکیب ۵ قاضی برگزار شد اما با لازم‌ الجرا شدن آیین دادرسی جدید رسیدگی به پرونده در دادگاه کیفری یک با ترکیب سه قاضی امروز برگزار شد”.
‎سعید مرتضوی گفت: “امروز دادگاه در دو جلسه صبح و بعد از ظهر برگزار شد و وکیل سازمان تامین اجتماعی توضیحات خود را به دادگاه ارائه کرد و دادگاه از وزارت کار، تعاون رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی درخواست استعلام کرده بود و به علت اینکه این دو سازمان از ارائه استعلام، استنکاف کرده بودند دادگاه مهلت دو هفته‌ای برای ارائه استعلام به آنها داد”.
‎وی گفت: “بنابراین پرونده سازمان تامین اجتماعی به علت عدم وصول استعلام ناتمام ماند”.
‎مرتضوی در رابطه با شکایت آقای روح‌الامینی گفت: “در خصوص شکایت آقای روح‌الامینی بنده دفاعیات خود را در قالب ۵۰ صفحه به دادگاه ارائه کرده‌ام و آقای روح‌الامینی از دادگاه تقاضا کردند که قرار شد دادگاه به آنها رسیدگی کند”.
‎دادستان پیشین تهران گفت: “یکی از این تقاضاهای آقای روح‌الامینی احضار سردار احمدی مقدم به عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی و سردار رادان و سردار علیپور داشته  است تا به سوالات ایشان پاسخ دهند که اگر دادگاه به درخواست آقای روح‌الامینی جواب مثبت دهد رسیدگی به پرونده طولانی می شود در غیر اینصورت دادگاه در یک جلسه به پایان می رسد”.
‎وی در پایان گفت: “شنبه ۳ مرداد جلسه بعدی دادگاه است”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال