‎کارگران پروژه بیمارستانی سلامت برکت سه ماه مزد طلبکارند

سه شنبه ۰۳ شهریور ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۰۸-۲۵-IranSOS- کارگرانی که در منطقه چیتگر تهران در پروژه ساخت بیمارستان سلامت برکت شاغل هستند می گویند که مجری این پروژه هنوز بابت سه ماه دستمزد به آنها بدهکار است. این کارگران که تعداد آنها نزدیک به ۱۵۰ نفر است در تماس‌هایی که در روزهای گذشته با بخش کارگری ایلنا داشتند با اعلام این خبر افزودند: که از قبل شروع سال ۹۳ از طریق شرکت «تابان شهر» در پروژه ساخت این واحد بیمارستانی شاغل بوده‌اند.

این کارگران می‌گویند که تا این لحظه  به این لحظه پیگیری‌های آنها از پیمانکاران کارگاه ساخت بیمارستان سلامت برکت بی‌نتیجه بوده است.
در همین رابطه خبرنگار ایلنا تلاش کرد تا در تماس با مسئولان این شرکت پیمانکاری صحت ادعای کارگران شاغل در پروژه بیارستان سلامت برکت را جویا شود که در نهایت توانست موضوع را با آقای «اسدی» که در میان کارگران این پروژه بیمارستانی به مسئول واحد اجرایی کارگاه معروف است درمیان بگذارد.
این مقام مسئول در رابطه با ادعای پرداخت نشدن سه ماه مزد کارگران بیمارستان سلامت برکت در گفتگویی بسیار کوتاه گفت: چنین مسئله‌ای صحت ندارد و دستمزد همه کارگران پرداخت شده است و از بابت معوقات مزدی هیچ کارگری طلبکار نیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۲ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال