‎اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی فردا برگزار می‌شود

پنجشنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۰-۰۲-IranSOS- رسول کوهپایه زاده اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ اظهار داشت: اولین جلسه دادگاه بابک زنجانی پس از ۲۲ ماه بازداشت، فردا (شنبه ۱۱ مهر) ساعت ۱۰ صبح در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود. وی در پاسخ به علنی یا غیرعلنی بودن جلسه دادگاه تصریح کرد: هنوز دستوری مبنی بر علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه به ما ابلاغ نشده است و ما هم اطلاع نداریم به چه صورت برگزار می‌شود.

 

کوهپایه‌زاده در پاسخ به اینکه با مطالعه پرونده فکر می‌کنید موکلتان گناهکار است یا خیر٬ گفت: اینکه من چه فکری کنم٬ خیلی تاثیری ندارد اما تلاش می‌کنمبه عنوان وکیل٬ به هیات قضایی در تشخیص حقیقت کمک کنم چراکه معتقدم امکان دفاع موجه و محکمه‌پسند در این پرونده وجود دارد.
‎وکیل بابک زنجانی ادامه داد: خسته نباشید می‌گویم به تمام خبرنگاران که در این مدت حَسَب وظیفه فعالیت کردند و دوستانه خواهش دارم وظیفه ارائه اطلاعات دقیق را برای پاسداری از حقوق ملت بدون پیش‌داوری انجام بدهند.
‎خاطرنشان می‌شود محسنی اژه‌ای در مورد زمان رسیدگی به پرونده بابک زنجانی گفته بود: پرونده دارای اوراق زیادی است و در حدود ۲۰۹ جلد به همراه ملزومات آن است که هر جلد پرونده کمتر از ۲۰۰ صفحه نیست و وکلای متهمان در حال خواندن و بررسی پرونده هستند که برای ۱۱ مهرماه سال جاری تاریخ رسیدگی دادگاه قرار داده شده است.
‎در چند ماه گذشته، وکلای طرفین پرونده شامل وکلای وزارت نفت (چهار وکیل)، وکیل بابک زنجانی و وکلای دو متهم دیگر به منظور دفاع از موکلانشان مشغول مطالعه پرونده ۲۰۹ جلدی بودند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال