‎ناهید گرجی؛ آزادی به قید وثیقه با ادامه بیماری

یکشنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۰-۰۴-IranSOS- ناهید گرجی، در آستانه سالگرد بازداشت خود به دلیل شدت گرفتن بیماری افسردگی و وضعیت روحی نامناسب به قید وثیقه از زندان آزاد شده است. به گزارش هرانا، ناهید گرجی، در آستانه سالگرد بازداشت خود به دلیل شدت گرفتن بیماری افسردگی حاد و وضعیت روحی نامناسب و همچنین سابقه بستری شدن در بیمارستان مرتبط با مشکلات روحی به قید وثیقه از زندان آزاد شده تا بقیه درمان خود را در بیرون از زندان پیگیری نماید.

لازم به ذکر است که دادگاه ناهید گرجی چندی پیش برگزار شده ولی او هنوز در وضعیت بلاتکلیف و منتظر رای این دادگاه است.
‎پیشتر نیز گزارشهایی از سوی رسانه در ارتباط با وضعیت حاد روحی و افسردگی شدید ناهید گرجی منتشر شده بود.
‎ناهید گرجی ۱۹ مهرماه سال گذشته با مراجعه مأمورین امنیتی به خانه اش بازداشت و پس از بازرسی منزل به دادگاه انقلاب کوه سنگی مشهد و سپس به مکانی نامعلوم منتقل شد، پس از دو هفته برای ایشان قرار وثیقه ۴۰۰ میلیونی صادر شد، مبلغی که به گفته خانواده اش سنگین بود و از پس آن برنمی آمدند.
‎در هفدهم آذر ماه سال گذشته، هشت تن از نمایندگان پارلمان اروپا با انتشار یک نامه مشترک به فدریکا موگرینی، نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی، نسبت به بازداشت ناهید گرجی ابراز نگرانی کردند و  از وی خواستند تا نگرانی‌های آنان در مورد این فعال مدنی را با دولت ایران در میان بگذارد و آزادی خانم گرجی را از آنان خواستار شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال