‎تجمع ۷۰۰ نفر از کارگران شرکت پتروشیمی اروند

‎شنبه ۲۵ مهرماه ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۰-۱۸-IranSOS- هفتصد نفر از کارگران پتروشیمی اروند در پی خلف وعده مدیرعامل این مجتمع مبنی بر پرداخت ماهب التفاوت ۳۰ درصد حقوق مبنای کارگران این مجتمع از حضور در محل کار خود امتناع کردند. به گفته منابع کارگری ایلنا از بندر امام خمینی، بامداد امروز (۲۵ مهرماه)  ۷۰۰ نفر از کارگران پیمانکاری پتروشیمی اروند در پی خلف وعده مدیرعامل این مجتمع مبنی بر پرداخت ماهب التفاوت ۳۰ درصد حقوق مبنای کارگران این مجتمع از حضور در محل کار خود امتناع کردند.

یکی از این کارگران به خبرنگار ایلنا اعلام کرد: در جلسه‌ای که روز ۲۰ مهرماه نمایندگان کارگران با گروهی از مقامات مسئول از جمله رئیس مجتمع و کار‌شناسان این اداره برگزار شد،  مدیرعامل پتروشیمی که در تهران به سر می‌برد موافقت خود را جهت پرداخت مابه التفاوت ۳۰ درصد افزای حقوق مبنا (سایر مزایا)  به صورت تلفنی به کارگران اعلام کرد.
‎وی افزود: ظاهرا مدیرعامل پس از بازگشت از سفرش منکر موافقت اخیر خود در خصوص افزایش مزایای نوبت شب کاری، طرح طبقه بندی مشاغل و افزایش مزایای جانبی شده است و به همین دلیل نیز کارگران از حضور در محل کار خودداری کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال