‎اخراج تعدادی از کارگران یک شرکت خودرو سازی

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴-۲۰۱۵-۱۱-۰۲-IranSOS- یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خودروسازی اقدام به تعدیل تعدادی از کارگران خود نمود. برخی پرسنل شرکت «ت» وابسته به یکی از خودروسازی در تماس با خبرگزاری کار «ایلنا» از تعدیل ۳۰ کارگر که در بین آن‌ها کارگران با سابقه نیز حضور دارند، خبر دادند.

به نقل از این کارگران، شروع فعالیت این شرکت خدمات مهندسی از سال ۷۷ است و حدود ۴۰۰ نفر نیرو دارد.
‎این کارگران افزودند: مدیریت جدید که چند ماهی است فعالیت خود را شروع کرده است از زمان خاتمه آخرین قرارداد کار با آن‌ها قراردادهای یکماهه منعقد کرده است.
‎بر این اساس از ابتدای آبان ماه با این کارگران قرارداد موقت یک ماهه بسته شده است و بصورت مشخص تا به لحظه به ۳۰ کارگر گفته شده که از ابتدای ماه آینده تعدیل خواهند شد.
‎در همین رابطه روابط عمومی این شرکت فعال در حوزه خودروسازی درپاسخ تماس ایلنا اعلام داشت: شرکت مزبور در زمینه مهندسی و اجرای طرح‌های عمرانی و صنعتی به صورت EPCدر حوزه‌های مختلف فعالیت دارد و با توجه به ماهیت کاری خود و متناسب با چرخه حیات پروژه‌ها اقدام به جذب نیروهای متخصص (عقد قرارداد در بازه‌های زمانی متفاوت بصورت اقتضایی) و یا تعدیل می‌کند.
‎به عنوان نمونه طی دو ماه گذشته۱۸ نفر جذب قطعی و ۲۲ نفر تعدیل در حوزه‌های مختلف کسب و کار شرکت در بخش صف و ستاد داشته‌ایم.
‎مع الوصف شرکت خود را متعهد به پرداخت کلیه حقوق و مطالبات قانونی کارکنان در تمام مراحل جذب و پس از تعدیل می‌داند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال