‎سی‌صد کارگر شهرداری یاسوج ۷ تا ۱۱ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند

شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۲ – خبرگزاری هرانا – ۳۰۰ کارگر خدماتی و فضای سبز شهرداری یاسوج که تحت نظارت چند شرکت پیمانکاری فعالیت دارند، به دلیل پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی پیمانکاران از سوی شهرداری یاسوج، چندین ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند. “علیرضا جنتی” دبیر خانه کارگر یاسوج در این باره به ایلنا گفت: از مجموع ۳۰۰ کارگر خدماتی و فضای سبز شهرداری یاسوج، ۲۰۰ کارگر در بخش خدماتی، تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری “طریق کاران کویر” فعال بوده و ۱۰۰ کارگر دیگر نیز در فضای سبز مشغول به کارند که تحت مسئولیت ۵ شرکت پیمانکاری همانند «کویر کاران» و «ارمغان جاوید» در سطح شهر کار می‌کنند.

او افزود: ۲۰۰ کارگر بخش خدماتی شهرداری یاسوج از اردیبهشت ماه سال جاری حقوقی از شرکت پیمانکاری طریق کاران کویر دریافت نکرده‌اند و این کارگران علاوه برطلب ۵ ماهه خود از این پیمانکار، دو ماه حقوق اسفند ۹۱ و فروردین ۹۲ را نیز از پیمانکار قبلی طلبکارند.
‎این فعال کارگری در مورد معوقات ۱۰۰ کارگر شاغل در بخش فضای سبز شهرداری یاسوج اظهار داشت: این تعداد کارگر نیز که تحت نظارت ۵ پیمانکار همانند کویر کاران و ارمغان جاوید در مناطق مختلف شهر یاسوج کار می‌کنند از آبان ماه سال گذشته با احتساب مهرماه سال جاری حدود ۱۱ ماه است که حقوق نگرفته‌اند.
‎جنتی مهم‌ترین مشکل تعویق حقوق کارگران شهرداری را پرداخت نشدن صورت وضعیتهای مالی شرکتهای پیمانکاری از سوی شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: شهرداری یاسوج دلیل پرداخت نکردن این صورت وضعیتهای پیمانکاران زیر مجموعه خود را کمبود منابع مالی اعلام کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال