روزنامه شروع در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته شد

یکشنبه ۰۴ تیرماه ۱۳۹۶-IranSOS– دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات با بیان اینکه با رای هیئت منصفه دادگاه مطبوعات، نسیم‌آنلاین، تصمیم‌نیوز و ایران‌خبر تبرئه شدند، گفت که روزنامه «شروع» به اتهام “نشر اکاذیب و افتراء” در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، مجرم شناخته شد.

به گزارش هرانا به نقل از تسنیم، علی‌اکبر کسائیان با اشاره به برگزاری جلسه امروز دادگاه مطبوعات با حضور اعضای هیئت منصفه اظهار کرد: “در جلسه امروز دادگاه مطبوعات به ریاست قاضی شقاقی در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران، پرونده‌های اتهام سایتهای «تصمیم‌نیوز»، «ایران‌خبر»، خبرگزاری «نسیم‌آنلاین» و روزنامه «شروع» مورد بررسی قرار گرفت”.

دبیر هیئت منصفه دادگاه مطبوعات تصریح کرد: “اتهامات وارده به سایتهای «تصمیم‌نیوز» و «ایران‌خبر» مشترک و شامل دو اتهام «نشر اکاذیب» و «افتراء» بود که هر دو آنها با اکثریت آراء مجرم شناخته نشدند”.

وی در ارتباط با پرونده روزنامه «شروع» هم گفت: “شکایت از این روزنامه بابت نشر اکاذیب و افتراء بود که دادگاه مطبوعات، روزنامه مذکور را در هر دو مورد شکایت مجرم شناخت ضمنا هیئت منصفه مطبوعات با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف دانست”.

کسائیان در ارتباط با پرونده شکایت از خبرگزاری نسیم‌آنلاین هم عنوان کرد: “اتهام این خبرگزاری هم نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که با اکثریت آراء مجرم شناخته نشد”.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال