تجمع مدافعان حقوق حیوانات به خشونت کشیده شد و تعدادی بازداشت شدند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۱۰-۰۴-IranSOS صدها تن از مدافعان حقوق حیوانات امروز قصد برگزاری تجمعی در مقابل سازمان محیط زیست تهران را داشتند که با ممانعت نیروهای انتظامی روبرو و حداقل دو تن در این میان بازداشت شدند. حاضرین در صحنه پس از ممانعت نیروی انتظامی تجمعاتی پراکنده در اطراف پارک پردیسان برگزار کردند.

 

به گزارش هرانا، جمعیتی که حدود چهارصد تن برآورد میشدند بر اساس فراخوانهای قبلی گروههای مدافع حیوانات و محیط زیست به هدف برگزاری تجمعی در محل سازمان محیط زیست تهران حاضر شدند.

یک شاهد حاضر در صحنه در این رابطه به گزارشگر هرانا توضیح داد “نیروهای لباس شخصی و انتظامی حاضر در محل به افراد حاضر اجازه برگزاری تجمع ندادند و سعی در استفاده از زور برای پراکنده کردن جمعیت را داشتند. آنها حداقل دو نفر از حاضرین (با هویت نامعلوم) در صحنه را هم بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند. “

این تجمع در حمایت از حقوق حیوانات به بهانه قتل اخیر یک خرس سیاه در استان گلستان و با خواست مشخص تصویب قانون مبارزه با حیوان آزاری قرار بود برگزار شود.

منابع مطلع به هرانا گزارش دادند پس از ممانعت از برگزاری تجمع در مقابل سازمان محیط زیست، تعدادی از حاضران تجمعات کوچکتر و پراکنده ای در محدوده پارک پردیسان تهران برگزار کردند. آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود “اگر بشر دست از کشتن حیوانات بردارد، انسان هم نخواهد کشت”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال