دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی، فعال سندیکالیست برگزار شد

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۱۲-۰۳-IranSOS- شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران امروز مورخ ۱۲ آذرماه برای رسیدگی به پرونده اتهامی ابراهیم مددی تشکیل جلسه داد. گفتنی است که پیش از این در احکام قضایی جداگانه‌ای که از سوی شعبه ۲۶ دادگاه عمومی و انقلاب تهران در سال‌های ۹۴ و ۹۵ صادر شده بود، آقایان رضوی و مددی به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بودند که با درخواست اعتراض آنها وظیفه رسیدگی مجدد به شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران محول شد.

به گزارش هرانا، همانطور که محمد صالح نیک‌بخت، از وکلای دادگستری پیش تر از احتمال برگزاری دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی از فعالان صنفی کارگری در روز دوازدهم آذرماه گفته بود این جلسه برگزار شد داد.

شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران به پرونده اتهامی ابراهیم مددی، فعال کارگری مبنی بر تبانی علیه نظام رسیدگی کرد.

گفته می شود آقای مددی از کهولت سن و بیماری های پروستات، قند خون و عدم شنوایی گوش ها رنج می برد.

پیش تر محمد صالح نیک‌بخت وکیل مدافع ابراهیم مددی که در عین حال وکالت داوود رضوی از دیگر فعالان صنفی کارگری را برعهده دارد، یادآور شده بود: “پیش از این در احکام قضایی جداگانه‌ای که از سوی شعبه ۲۶ دادگاه عمومی و انقلاب تهران در سال‌های ۹۴ و ۹۵ صادر شده بود، آقایان رضوی و مددی به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم شده بودند که با درخواست اعتراض آنها وظیفه رسیدگی مجدد به شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران محول شد”.

وی گفت: “با توجه به ماهیت صنفی و غیر مجرمانه فعالیت‌های موکلانم امیدواریم که در دادگاه تجدید نظر، حکم دادگاه بدوی نقض شود”.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال