بازداشت ۲متهم آتش زدن در باشگاه پرسپولیس

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶-۲۰۱۷-۱۲-۰۴-IranSOS– رئیس پلیس تهران از شناسایی و بازداشت یک زن و مرد در ماجرای آتش زدن درب باشگاه پرسپولیس و حمله به ساختمان روزنامه خبرورزشی خبر داد. این افراد متهم به همکاری با گروه “ری‌استارت” که توسط مجری سابق صدا و سیما راه اندازی شده است هستند. به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی در این خصوص گفت: “پس از اعلام گزارش به آتش کشیدن ورودی ساختمان باشگاه پرسپولیس، ماموران وارد عمل شدند و شناسایی افراد دخیل در این ماجرا در دستور کار پلیس قرار گرفت”.

وی ادامه داد: “ساعت ۲۰ شب گذشته عوامل این دو خرابکاری که یک زن و یک مرد بودند در اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در عملیاتی دستگیر شدند”.

سردار رحیمی تصریح کرد: “پس از دستگیری این افراد و در بازجویی از آن‌ها مشخص شد این خرابکاری‌ها با تحریک مجری فراری ضد انقلاب انجام شده بود”.

رییس پلیس پایتخت بیان داشت: “این افراد که در تماس با این مجری ضد انقلاب فراری بودند قصد داشتند در اقدام بعدی خود خودروی مجری یکی از برنامه‌های پربیننده ورزشی را به آتش بکشند”.

ری‌استارت نام برنامه‌ای صوتی-تصویری است که محمد حسینی، مجری پیشین تلویزیون ایران آن را اجرا و در فضای مجازی منتشر می‌کند.

آقای حسینی اخیرا از مخاطبان خود خواسته بود که با سنگ یا تفنگ ساچمه‌ای شیشه بانک‌ها، ادارات و خودروهای دولتی را بشکنند تا از این طریق نارضایتی خود را از حکومت نشان دهند.

او در کانال تلگرامی خود تصاویر متعددی از شهرهای مختلف ایران و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در کشورهای دیگر منتشر کرده که هوادارانش را در حال شکستن شیشه ساختمان‌های متعلق به حکومت ایران نشان می‌دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال