تجمع کارگران آبفار آبادان مقابل ساختمان فرمانداری

سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷–۲۰۱۸-۰۵-۲۹-IranSOS بیش از ۵۰ نفر از کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان در اعتراض به آنچه پرداخت نشدن ۶ ماه مرد عنوان می‌کردند؛ روز گذشته مقابل ساختمان فرمانداری آبادان تجمع کردند. به گزارش ایلنا، کارگران شبکه آب و فضلاب روستایی آبادان درحالی‌که پارچه نوشته‌ای خطاب به نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرمانداری همراه داشتند، به پرداخت نشدن ۶ ماه حقوق و عیدی و پاداش سنوات خود  معترض بودند.

 این کارگران گفتند: مطالبات بیش از ۷۰ نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب روستایی آبادان چند ماه است پرداخت نشده و ما بارها خواستار این مطالبات شده‌ایم.

آنها افزودند: تاکنون به مشکل ما رسیدگی نشده برای همین در ماه مبارک رمضان مجبور به این تجمع شدیم.

عزیزاله شهبازی (معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان) در این خصوص گفت: به مسئولان مربوطه دستورات لازم داده شده تا مطالبات و حقوق کارکنان و کارگران زیرمجموعه خود را به موقع پرداخت کنند.

او  افزود: از مسئولان اداره‌هایی که بدهی کارگری دارند نیز خواسته شده در دفاتر مدیران کل خود در اهواز مستقر شوند و مشکل حقوق آنها را برطرف کنند.

به  گفته وی، متاسفانه پرداخت نشدن به موقع دستمزد کارگران و حقوق کارکنان برخی دستگاه‌ها زندگی آنها را به مخاطره انداخته است.

شهبازی گفت: فرمانداری آبادان در حال پیگیری مشکل حقوق کارگران و کارگران آبفار از طریق مرکز استان داست.

این تجمع پس از ساعاتی به آرامی خاتمه یافت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال