دست کم چهار زندانی در رجایی شهر کرج اعدام شدند

چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۷-۲۰۱۸-۰۶-۲۸-IranSOS- سحرگاه روز چهارشنبه دست کم چهار زندانی در زندان رجایی شهر کرج اعدام شدند. این زندانیان جزوی از یک گروه ۱۲ نفره بودند که از زندان ورامین و رجایی شهر جهت اجرای حکم به سلولهای انفرادی منتقل شدند. عمده این زندانیان از بابت قتل به اعدام محکوم شده بودند.به گزارش هرانا، سحرگاه امروز، چهارشنبه دست کم ۴ زندانی متهم به قتل در زندان رجایی شهر کرج اعدام شدند.

هرانا پیش تر از انتقال دسته جمعی زندانیان در زندان رجایی شهر کرج برای اجرای حکم اعدام خبر داده بود. 

نابر گزارشات دریافتی، مجید حیدری پور و صفا علی جلالی از زندان رجایی شهر کرج دو تن از زندانیانی بودند که امروز در این محل اعدام شدند.

علاوه بر دو زندانی مورد اشاره همزمان دو زندانی دیگر به نامهای جواد کمانی و فرشید قربانی به ترتیب ۳۲ و ۳۸ ساله که از هفته قبل از زندان خورین ورامین جهت اجرای حکم به زندان رجایی شهر کرج منتقل شدند نیز اعدام شدند.

این دو زندانی که در یک پرونده مشترک از بابت سرقت مسلحانه منجر به قتل و سپس کشف مواد مخدر در زندان در ایام حبس به اعدام و زندان محکوم شده بودند برای مدت ۳ سال در زندان قزلحصار کرج نگهداری می شدند.

دو زندانی مورد اشاره به تازگی به زندان خورین و سپس به رجایی شهر کرج برای اجرای حکم منتقل شده بودند. اجرای حکم اعدام آنان از بابت سرقت مسلحانه و قتل صورت گرفت.

“علی جوادی” از اندرزگاه ۱، “بهزاد دین پرور”، “حمید صادقی” و “سعید رنجبر” از اندرزگاه ۱۰ از جمله زندانیانی بودند که با موافقت اولیای دم یا گذشت آنان به بندهای خود بازگشتند.  “جواد دارابی” دیگر زندانی است که تا زمان تنظیم این گزارش به بند خود بازنگشته است.

رسانه های دولتی همچنین هویت یک زندانی نجات یافته دیگر را “دارا” ۲۱ ساله عنوان کردند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال