‎اعتصاب زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر کرج

جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲ – هرانا – کلیه زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج در اعتراض به نصب دستگاه‌های پارازیت سه روز از گرفتن جیره غذایی خود اجتناب می‌کنند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از مدت‌ها پیش دستگاه‌های کوچکی جهت ارسال پارازیت و اخلال در امواج موبایل در بندهای مختلف زندان رجایی شهر کرج نصب و موجب ناراحتی‌هایی همچون سردرد، سرگیجه و خشکی دهان را برای زندانیان پدید آورده بود.

برخی از منابع خبری نیز پیش‌تر از سرطان‌زا بودن دستگاههای ایجاد پارازیت سخن گفته و جان زندانیان سیاسی را در خطر دانسته‌اند.
‎با فرسوده شدن دستگاههای قدیمی و به بازار آمدن نسل سوم تلفن همراه، روز دوشنبه ۲۹ مهر ماه مسئولین اقدام به نصب دستگاههای بزرگی در محوطه تمام بندهای این زندان نموده که باعث بروز نگرانی‌هایی در بین زندانیان شده است.
‎زندانیان ابتدا اقدام به نامه نگاری با مسئولین زندان نمودند تا با برداشته شدن این دستگاه‌ها مانع آسیب جسمی بیشتر به ایشان شوند.
‎در پی بی‌توجهی مسئولین زندان به این نامه نگاری‌ها کلیه زندانیان سیاسی بند ۱۲ زندان رجایی شهر کرج از روز آینده شنبه ۱۱ آبان ماه به مدت ۳ روز از گرفتن جیره غذای دولتی اجتناب کرده و خواهان توجه به وضع سلامتی خود شدند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال