‎تهدید ۹ تن از زندانیان سیاسی رجایی شهر مبنی بر شکستن اعتصاب

يكشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲  – هرانا – در پی اعتصاب “گرفتن جیره دولتی” زندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهرکرج ۹ تن از ایشان به نگهبانی فراخوانده شده و از سوی مسئولین مورد تهدید قرار گرفتند. بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، رندانیان سیاسی سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج در اعتراض به نصب دستگاه اخلال در امواج ماهواره در روز دوم اعتصاب “گرفتن جیره دولتی” خود بسر می‌برند.

یکی از زندانیان سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: “صبح امروز ساعت ۹ ونیم ۹ تن از زندانیان سیاسی رجایی شهر را به نگهبانی فراخواندند. رئیس بند ۴ داوود بالوایه به صحبت با زندانیان پرداخت و بصورت ضمنی زندانیان را تهدید کرد که اگر جیره دولتی خود را دریافت نکنند جلوی مرخصی ایشان را خواهد گرفت.”
‎وی در ادامه گفت: “هیچ یک از زندانیان سیاسی در اعتصاب غذا نبوده و تنها برای نشان دادن اعتراض خود از گرفتن جیره دولتی خودداری کرده‌ایم.”
‎وی در پایان خاطر نشان کرد: “تنی چند از خانواده‌های زندانیان سیاسی سالن ۱۲ نیز امروز به دادستانی رفته و خواهان توجه مقامات قضایی نسبت به سلامتی و زندگی ما شدند. زیرا ما ۲۴ ساعت تحت امواج دستگاههای خط شکن و پارازیت اندازی قرار داریم که تنها چند متری با ما فاصله دارند و بسیاری از زندانیان دچار حالت تهوع، سردرد، سرگیجه و خشکی دهان شده‌اند. این دستگاه‌ها بشدت سرطان زاست.”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © ۱۴۰۳ استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است. All rights reserved.



ارسال